ספינת התענוגות


פנטזיה, ספינת התענוגות MSC עלתה כמיליארד דולר הגדולה יותר מכל נושאת מטוסים המשרתת בצי של ארצות הברית והושקה בנאפולי.

על סיפונה של פנטזיה יכולים להתארח לא פחות מ 3900 אורחים שאותם משרתים כ 1300 אנשי צוות. אך הדגש אינו רק על הגודל, אלא בעיקר על הפאר וההדר המוצעים לנוסעים. לא פחות מ 12 קטגוריות שונות של תאים בגדלים שונים מוצעים לאורחים, כולל כאלה שנחשבים ל VIP מיוחד, ובו 99 סוויטות המעוצבות ברמה של יאכטה פרטית. אורחי הסוויטות זוכים לפינוקים מיוחדים .

אזור הספא בפנטזיה משתרע על לא פחות מ 2000 מ"ר והוא מציע כל סוג של טיפול, פינוק, טיפוח או יופי. הפנטזיה המפוארת הזו מתנשאת לגובה של 23 קומות ויש בה לא פחות מ 1260 תאים. לרשות הנוסעים עומדות 25 מעליות, אין ספור חנויות מעצבים במחירי דיוטי פרי וכמובן קזינו, אולמות אוכל ומסעדות והכל מעוצב בטוב טעם איטלקי.

כדי ליהנות מהחוויה עליכם להזמין שייט של לפחות שמונה לילות בין נמלי ים התיכון. המסלול הרגיל יוצא מנמל גנואה שבאיטליה ומבקר ביעדים בהם רודוס, אלכסנדריה, מסנה ונאפולי. מסלול אחר של 11 לילות מבקר גם באיים הקנריים.

אחד היתרונות של MSC היא שילדים עד גיל 18 מפליגים עם ההורים בחינם, כך שהעלות המשפחתית הכללית אטרקטיבית למדי. למעוניינים צריך לטוס עד גנואה שבאיטליה כדי להצטרף לאחת מההפלגות.


לפרטים נוספים






הדקה ה 90 | אל על | גוליבר תיירות | איסתא | וואלה טורס | נופש ישיר

הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה