רוגשקה סלאטינה בסלובניה


רוגשקה סלאטינה Rogaska Slatina, עיירת נופש ומרפא בצפון מזרח המדינה, סמוך לגבול קרואטיה. שדה התעופה הקרוב הוא בזאגרב שבקרואטיה ועוברים את הגבול לסלובניה. .

רוגשקה סלאטינה עשירה במעיינות מים תרמו מינרלים עשירים במגנזיום ולכן גם הוקמו אתרי ספא שבהם מוצעים עולם מלא של טיפולים לגוף ולנפש.



מלון גראנד הוטל דונאט (Grand Hotel Donat) הוא היהלום שבכתר של רוגאסקה סלאטינה (Rogaška Slatina) - עיירת הספא במזרח סלובניה, שידועה בשל מעיינות המים המינרליים שלה.
המלון מציע שפע של אפשרויות למנוחה, לבילוי,
לבריאות ולכיף. מלון נהדר זה, כולל גינת פרחים, עבר שיפוץ מקיף. המלון הינו ממוזג ומעוטר בסגנון עכשווי ונעים; כל החדרים והסוויטות מצויידים בנוחות וכוללים מרפסת. המלון גם כולל חניון עם למעלה מ-100 מקומות חנייה.


במרחק הליכה למטיבי לכת או נסיעה קצרה ברכב ממרכז רוגשקה סלאטינה נמצא מפעל לייצור כלי קריסטל. בחדר התצוגה כוסות, אגרטלים, פסלונים ושאר שכיות חמדה עדינים למראה ושקופים, מעוטרים בחריטה עדינה או בנגיעות של זהב.

חוות האיילים נמצאת בחבל אולימיה Olimje, שנמצא אף הוא במרחק נגיעה מרוגשקה. שם אפשר לצפות בהמון איילים ידידותיים שממלאים את חובתם לתיירות המקומית, ובאים לקריאותיה של בעלת המקום שמאכילה אותם.






Booking.com



הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה