עיירת הנופש בלאד סלובניה


עיירת הנופש בלאד שוכנת לצד אגם בלאד Bled, שלמרגלות רכס הרי האלפים היוליאניים. בחורף אפשר להגיע בקלות ובמהירות מבלאד לאתרי הסקי של סלובניה, ובקיץ מציפים תיירים את האזור ופוקדים את בתי המלון, המסעדים והברים הרבים שבה.

בלב האגם שוכן אי קטנטן שאפשר להגיע אליו בסירה, ועל ההר ממול מזדקרת טירת בלאד. נסיעה קצרה מובילה לקניון וינטגר Vintgar הסמוך, בלב היער בין מצוקי הקניון הגבוהים שוצץ קוצף לו נחל רדובנה Radovna בעוצמה אדירה. שביל עץ תלוי הצמוד לקירות המצוק מוביל לתוך הקניון. העצים והמצוקים מצלים את הדרך, המים מתיזים על הקירות וחומו המעיק של היום הופך לקרירות נעימה. מטירת בלאד נופה המרהיב של בלאד נשקף מהמרפסת שאליה מוביל מעלה מרוצף אבן.








מלון מומלץ בבלאד

מלון ילוביצה הממוקם בתוך פארק במרחק של 200 מטרים מן אגם בלד ( Bled ), נמצא קרוב למרכז הכנסים ולעיר העתיקה. למסעדה יש ​​מרפסת קיץ ובר.

החדרים הינם מצוידים עם טלוויזיה בכבלים וכספות. חדרי האמבטיה הפרטיים המרוצפים עם אריחים כוללים מקלחות ומציעים מייבש שיער.

מלון ילוביצה כולל מועדון ביליארד, מתקני בריאות עם בריכת שחייה מקורה, מרפסת שיזוף, סאונות ומכון יופי ובריאות.


לינה לתרמילאים בבלאד

אכסניה פראסרן בניהול משפחתי בסגנון כפרי. היא ממוקמת רק 2 ק"מ ממרכז העיירה בלד, ומשכנת חדרים זוגיים, חדרים עבור שלושה אנשים ודירות, כולם מאובזרים בנוחות ובעלי ריהוט נאה.
המבנה הציורי שוכן בסביבה שקטה, קרוב לערוץ הנהר וינטגר הפסטורלי ואגם בלד. אנחנו דוברי אנגלית, גרמנית, סרבו-קרואטית וסלובנית. אם אינכם מגיעים ברכב, נוכל לאסוף אתכם מתחנת האוטובוס בבלד ללא תשלום. אנו מציעים גם אופני הרים להשכרה במחירים סבירים.
הערוץ וינטגר הפסטורלי ואגם בלד נמצאים במרחק רק חצי שעה הליכה. תוכלו לעשות סיורים באופני הרים בשבילי הפארק הלאומי טריגלב, לצאת לרפטינג, שייט קנו או סיור ברפסודה קטנה. אם תעדיפו פעילויות רגועות יותר, דיג אפשרי גם כן.



Booking.com








Save on your hotel - www.hotelscombined.com

הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה