טיסות זולות לקנדה

טיסות לקנדה ממריאות לאורך כל ימות השנה בפורמטים משתנים. חברות התעופה הממריאות מישראל מציעות טיסות לטורונטו ללא עצירות ביניים וטיסות המשך למונטריאול. בנוסף, ניתן להזמין כרטיסי טיסה לקנדה הכוללים עצירות ביניים באירופה או טיסות לקנדה דרך ארצות הברית. משך טיסה לקנדה תלוי כמובן בסוג הטיסה הנבחר, אך ממוצע זמני טיסה לקנדה מישראל הוא כ-13 שעות בממוצע. זמני עצירות ביניים במהלך טיסה לקנדה תלויות בחברת התעופה אך יכולים לנוע בין שעות אחדות לכ-10 שעות בממוצע.

שדה התעופה המרכזי של קנדה הוא נמל התעופה הבינלאומי טורונטו פירסון, אליו מגיעות טיסות לקנדה מישראל והוא מקשר נוסעים גם ליעדים נוספים בקנדה. שדה התעופה נבחר מזה כמה שנים כאחד משדות התעופה הטובים ביותר בעולם. מדי שנה עוברים בשדה התעופה של טורונטו 30 מיליון נוסעים בסך הכל והוא מקום נחיתה עדיף על רוב חברות התעופה הלאומיות להן קשרי תעופה עם קנדה.

נמל התעופה המרכזי של קנדה והגדול ביותר במחוז אונטריו, מצויד בכל שירותי התיירות המוכרים, מחברות להשכרת רכב דרך מודיעין תיירותי ועד לסיוע במציאת חדרים בבתי מלון בטורונטו ובסביבותיה. בנוסף, יש בו דיוטי פרי גדול, מסעדות ובתי קפה ואמצעי תחבורה שמקשרים בינו לבין מרכז העיר. מי שמגיע על גבי טיסה לקנדה מישראל ורוצה להמשיך למונטריאול ינחת בנמל התעופה הבינלאומי מונטריאול מירבל, ששוכן כ-40 קילומטרים צפונית מערבית למרכז העיר מונטריאול. נמל התעופה הוא נמל ענק, שאליו מגיעות טיסות לקנדה מכל רחבי העולם כמו גם טיסות פנים שמקשרות בינו ובין נמל התעופה בטורונטו ונמל התעופה של ונקובר.

נמל תעופה נוסף אליו מגיעות טיסות לקנדה הוא נמל התעופה הבינלאומי ונקובר, השני בגודלו בקנדה ועוברים בו בשנה כ-16 מיליון נוסעים בממוצע.






מלונות מומלצים בקנדה


Booking.com

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה