מה כל כך נפלא בצפון אמריקה?

צפון אמריקה 

מהאוקיינוס האטלנטי עד האוקיינוס השקט, צפון אמריקה היא פשוט יבשת נפלאה. נתחיל בצפון המדינה קנדה -  וונקובר וטורנטו הן ערים קוסמופוליטיות ומהנות בעוד שמונטריאול מקסימה באווירת בתי הקפה שלה והאוכל המשובח. הרי הרוקי הקנדיים הם ההגדרה למילה "מרהיב". אגמי הקרחונים הפזורים ביניהם הופכים אותם ליעד מרהיב יותר מאחיהם בדרום, הלא כן?


ואז מגיעים לארה"ב. מניו יורק ועד לקליפורניה, מאלסקה ועד טקסס, ארה"ב.היא נראית בדיוק כמו, ובמקביל לגמרי שונה מהדרך בה נראית בסרטים. רכבו על חמור בתחתית הגראנד קניון או עלו במעלית לפסגתו של מגדל סירס. צפו בלווייתנים בסיאטל או השאירו את לבכם בסן פרנסיסקו.



Booking.com 



מקסיקו היא מדינה קסומה לאחר שעוברים את העיירות הקטנות ששוכנות בקרבת הגבול עם ארה"ב. אתרי הנופש לחופו של האוקיינוס השקט הם נפלאים ונהדרים לגלישת גלים, החוף שפונה לאיים הקאריביים הוא רצף של פנינים שטופות שמש כדוגמת קנקון וקוזומאל.תוכלו לטייל באתרים הרריים כדוגמת אואקסקה ו-קורנבקה, חורבות במעבה הג'ונגל ופירמידות אצטקיות. אפילו למקסיקו סיטי הצפופה יש את חלקיה היפיים, והאנשים בכל מקום חייכנים ומסבירי פנים.  מקסיקו, עבור רבים, היא הכוכב האמיתי של צפון אמריקה.


הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה