הרכבת יוצאת לדרך ... שוויץ

הרכבת יוצאת לדרך ... שוויץ


טיול רכבות בשוויץ

בהתחשב במיקומה של שוויץ לא מפתיע שרשת מצוינת של רכבות בתכיפות גבוהה מקשרת בין שאר חלקי היבשת. ציריך היא צומת הרכבות הבינלאומיות ההומה ביותר. שלוש רכבות ישירות ביום יוצאות מכאן לוינה, מהן שתיים בשעות היום ואחת בלילה. מפריז יוצאות מספר רכבות מדי יום לז'נבה וללוזאן והנסיעה ברכבת TGV הסופר מהירה אורכת שלוש עד ארבע שעות. מפריז לברן אורכת ארבע וחצי שעות. רוב הרכבות מגרמניה עוברות בציריך או בבאזל. כמעט כל הקווים מאיטליה עוברים במילאנו וממשיכים אל הערים ציריך, לוצרן, ברן או לוזאן. הזמנת מקום מראש ברכבת בין מדינה למדינה כרוכה בתשלום נוסף.

Booking.com


אורכן הכולל של מסילות הרכבת השוויצריות הוא 5000 ק"מ. חלק מהרכבות הן בבעלות ממשלתית וחלקן מופעלות על ידי חברות פרטיות. הרכבות נקיות, אמינות וסדירות, ומהירות ככל שמתירים פני השטח. המחירים גבוהים, אך הכרטיסים החופשיים מסייעים לחסוך. בין כל תחנות הרכבת הראשיות מקשרות רכבות בתכיפות של אחת לשעה, אך הן אינן פועלות בין חצות ל 06:00.

בכל התחנות יש שירות לשמירת חפצים בחדר מיוחד או בארונית לאחסון. דוכני המודיעין בתחנות יעילים מאוד, וניתן לקבל בהם לוחות זמנים ללא תשלום וייעוץ אודות קווי הרכבת השונים.


רכבות יוצאות אל רוב הערים בשווי מדי שעה או אף בתכיפות גבוהה יותר. עם היעדים נמנות הערים ג'נבה, באזל, אינטרלאקן וציריך.


מסלול טיול הרכבות לשוויץ







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה