אקסטרים בשוויץ


מדובר במעבר ההרים הגבוה ביותר בשוויץ, וזהו גם אחד האזורים הכי מושלגים וגשומים באירופה. באזור הזה, המכוסה יערות וקרחונים, הקימה מפעל להפקת אנרגיה ממים זורמים באמצעות אגירת מי הפשרת השלגים במערכת של אגמים, סכרים ומנהרות, בהן ממוקמות טורבינות להפקת חשמל.

חבילות הנופש באתר כוללות, מלבד הלינה, ארוחות וטעימת יינות וגבינות, גם סיורים מודרכים לאגמים, לקרחונים, לסכרים, למנהרות ולמערכות ייצור חשמל. אפשר לגלוש בעזרת מערכות סנפללינג ממרומי הסכרים, לרכוב על אופניים למרחק קילומטרים בלב האדמה עד טורבינות ייצור החשמל, לראות מערות אבני קריסטל שנחשפה במהלך עבודות הכרייה או סתם לטייל ביער.



לא הרחק משם, במרחק של עד שעה נסיעה, שוכנים אתרי תיירות מפורסמים בהם קניון המדהים, אינטרלקן וקצת הלאה משם לוצרן היפה בערי שוויץ.

ספורט מים
ברוב האגמים בשוויץ ניתן לעסוק בסקי מים, בשייט מפרשיות ובגלישת רוח, וברוב המקומות מוצעים קורסים, בייחוד בגראובונדן ובמרכז שוויץ. יותר מ 350 חופים משתרעים לאורך האגמים. כדי לודוג יש פנות אל לשכת המידע לתיירים במקום ולקבל רישיון לדיג לאגמים ולנהרות. אגם רוטזה שליד לוצרן בו נערכות תחרויות שייט רבות. בנהרות אלפייניםף בהם הריין והרון מתאימים לרפטינג. חובבי הקיאקים חותרים בעיקר בנהרות מואוטה בקנטון שוויץ ובודב ביורה.

סקי
עשרות אתרי סקי פזורים בהרי האלפים ובהרי יורה, ובהם פועלים בתי ספר לסקי. בכל האתרים משכירים ציוד ליום אחד. סקי פס הוא כרטיס המקנה זכות לשימוש בלתי מוגבל ברכבל ובמעליות הסקי בהרים.

הליכה וטיפוס הרים
בשוויץ יש מסלולים הליכה באורך כולל של 50,000 ק"מ ולאורכם תחנות רענון במרווחים קבועים. הודות לשלטים בצהוב לאורך המסלול, קשה לתעות בדרך ועל כל שלט מצוין זמן ההליכה הממוצע עד ליעד הבא. צרמאט הוא יעד אהוב על מטפסי הרים, אך לעולם לא מומלץ לטפס לבד, או ללא ציוד מתאים.


Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה