קפריסין נופים

אקאמאס הוא חצי אי בקפריסין , אזור גבעות מיוער בחלקו שבאביב טובל בפריחה יפהפיה. קו החוף מפותל, החופים ריקים מאדם ושקט נפלא שורר במקום, שעוזר לספוג את האווירה המיוחד.



הדרך הנכונה להגיע לחצי האי אקאמאס היא ברכב שטח או אופני הרים. נקודות התצפית הנפלאות אינן מסומנות בשטח לכן כדאי לעצור בכל פינה אפשרית ולתור אחרי פינות נסתרות.

הדרך לאזור מתחילה מערבה מהעיירה פוליס אחרי מרחצאות אפרודיטה משם ממשיכה דרך עפר לאורך קו החוף הצפוני, שלאורכה מספר חופים יפים. אפשרות נהדרית נוסופת לחקור את אקאמאס היא בטיול ג'יפים עם מדריך מקומי, המכיר את הדרכים, החופים והתצפיות.


עוד על  קפריסין חופים


אתר הנופש לה מרידיאן לימאסול ספא אנד ריזורט (Le Meridien Limassol Spa & Resort) הוא אתר 5 כוכבים בלימאסול שכולל ספא עטור פרסים עם בריכות מי ים, ושמתפרס על שטח של 100,000 מ"ר של גנים מעוצבים. 9 המסעדות באתר מציעות חוויית סעודה מקיפה.
אורחי אתר הנופש יכולים לנסות הכל - החל מצדפות טריות, המשך בפסטה ביתית, וכלה במנות סושי ובמעדנים קפריסאיים אהובים. מסעדה המוקדשת לילדים, ובר ששוכן לצד הבריכה, משלימים את ההצעה.
הספא הייחודי משתרע על פני 3,000 מ"ר וכולל 7 בריכות מקורות וחיצוניות, ו-34 חדרי טיפול עם יועצים מקצועיים. בנוסף, הספא כולל אמבט אדים, סאונה יבשה, וחדר כושר מאובזר עם שיעורי אירובי ויוגה.
אינטרנט מהיר וקונסולות פלייסטיישן הינם זמינים בכל חדרי האתר. חלק מהחדרים כוללים אמבטיית הידרו-מסאז' ונופים פנורמיים של הים התיכון.
האתר הארכיאולוגי המרשים קוריון (Kourion) נמצא במרחק של כ-19 ק"מ מערבה מאתר הנופש. במרחק של כ-11 ק"מ מזרחה תוכלו למצוא את העיר העתיקה אמאת'וס (Amathous).

Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה