קפריסין חופים


חלק מחופי קפריסין מתהדרים בחול לבן ובמי טורקיז, באחרים תמצאו סלעים ומים עמוקים. חלק מהחופים מסודירם והומים מתיירים ואחרים פראיים יותר וכמעט ריקים מאדם.



לאן כדאי להגיע?
החופים העירוניים בלרנקה, לימסול או בפאפוס סבירים, אבל ישנם מקומות נפלאים ממש שצריך עדין לגלות:

חוף לארה - מצפון לפאפוס, כולל קילומטרים של חול צהבהב, רך ונעים למגע, שסלעים גדולים מעטרים אותו. חוף לארה הוא גם שמורת טבע של ממש: אפשר לצפות שם בצבי ים ירוקים וחומים, שלקראת הקיץ עלים לחוף כדי להטיל ביצים. מסיבה זו, במהלך הקיץ הגישה אל החוף עצמו מוגבלת, והבילוי בו מומלץ באביב או בסתיו.

פטרה דה רומי - סלע אפרודיטה ממוקם באחד החופים שבין פאפוס ללימסול. מהים מזדקר סלע גדול, שלפי האמונה העממית הוא נקשר לאחת מהדמויות הרומנטיות מהמיתולוגיה לאפרודיטה. המקום הומה מבקרים המגיעים לטיול שלפני השקיעה. אפשר גם לבקר בזמן הזריחה. חוף אפרודיטה נמצא בין פאפוס ללימסול.



מלון אסטלה (Estella Hotel) ממוקם במרחק של מטרים ספורים ממתחם התיירות התוסס של לימסול (Limassol), במרחק הליכה קצרה מחוף הים, ומציע חדרי סטודיו עם גישה לחיבור אינטרנט אלחוטי בחינם וחניה פרטית.
כל חדרי הסטודיו הנוחים של המלון מצוידים עם מתקני נוחיות מודרנית, הכוללים מיזוג אוויר. במלון יש גם מסעדה זמינה, המגישה מגוון של ארוחות טעימות על פי בקשה.
אזור השחייה החיצוני של המלון כולל בריכת ילדים קטנים לנוחיות המשפחות. ניתן להנות מארוחת הבוקר בסמוך לבריכה, כך שתוכלו להתחיל את היום תחת השמש הים תיכונית החמימה. מתקני הברביקיו מציעים אפשרות נוספת לסעודה באוויר הפתוח.
מיקומו של המלון מאפשר לכם לחוות באופן מלא את כל הכיף שיש ללימסול להציע. הליכה קצרה תוביל אתכם אל חנויות, טברנות שונות וברים המציעים בידור למקומיים ולתיירים, כמו גם חופים חוליים יפהפיים.


Booking.com Save on your hotel - hotelscombined.co.il
 הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה