טרמינל הית'רו לונדון

טרמינל היתרו בלונדון

טרמינל היתרו הוא נמל הבית של בריטיש איירווייס, חברה בכירה בקבוצת התעופה oneworld. בריטיש איירווייס מפעילה שתי טיסות ביום בקו תל אביב לונדון. בקו לתל אביב מפעילה החברה מטוסים בואינג עם מסכים אישיים ומבחר ערוצים לצפייה ועם מחלקת עסקים ותיירים פלוס, המציעה שירות ביניים בין רמת מחלקת התיירים לרמת העסקים ובמחיר מוזל.

טרמינל היתרו עם חמישה טרמינלים ויש לקחת בחשבון עד 45 דקות למעבר ביניהם במידת הצורך. כך הדבר גם לגבי המזוודות. הבידוק הביטחוני בשדה מוקפד מאוד, אך הדבר גורם לתורים משתרכים. המרחק מלונדון הוא כרבע שעה.


Booking.com

שופינג בהית'רו

החנויות הפטורות ממכס מדביקות על המוצר את המחיר עם המכס ובלי המכס כך שיודעים מה ההנחה ואם שווה לקנות. בשדה פועלים סניפים של חנות צעצועים, בית כלבו יוקרתי וכן של יצרני אופנה, מוצרי אלקטרוניקה, בשמים וקוסמטיקה. בשדה יש גם חנות הלבשה תחתונה לנשים מרשימה.



מלונות מומלצים בטרמינל שדה התעופה הית'רו

למלון סופיטל לונדון היתרו (Sofitel London Heathrow) יש גישה ישירה לטרמינל מס. 5 דרך מעבר מקורה. טרמינלים 1, 2, 3 ו 4 מקושרים באמצעות קישור הרכבת הית'רו אקספרס/הית'רו קונקט רייל (Heathrow Express/Heathrow Connect rail connection) הנמצא במרחק של כ-150 מטרים מן המלון בלבד.
מלון 5 כוכבים זה נמצא במרחק של כ-21 דקות ממרכזה של לונדון, באמצעות קו הרכבת היוצא מטרמינל 5 אשר בתחנת הרכבת, במרחק של כ-5 דקות הליכה משם.


ממלון הילטון זה יש גישה ישירה אל טרמינל 4 דרך שביל מקורה, שירות הסעות חינם אל טרמינל 5 וממנו, ומועדון בריאות יוקרתי.
מלון הילטון לונדון הית'רו אירפורט ( Hilton London Heathrow Airport ) נמצא במרחק של 20 דקות ברכבת ממרכז לונדון.











אטרקציות תיירות מרכזיות בלונדון :  פיקניק באחד מהפארקים הירוקים שבמרכז לונדון, פארק סיינט ג'יימס ממוקמים שלושה מארמונות משפחות המלוכה, נאומים בהייד פארק, אנדרטה לנסיכה דיאנה בגני קנסינגטון, גן הורדים של בריג'נטס פארק, וקניות בקובנט גארדן וקמדן מרקט שווקים.





מדריך טיולים לונדון אנגליה
10 הדברים שאתם חייבים לעשות בלונדון


מלונות מומלצים בלונדון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה