טרמינל פרנקפורט מיין פרנקפורט גרמניה

טרמינל פרנקפורט מיין בנוי משלושה טרמינלים ומאין ספור עמדות בידוק וביטחון. העומס, פיזור הטרמינלים, מספר הטיסות העצום וההקפדה הביטחונית גורמים לתורים ארוכים בשעות הלחץ. מנקודת הנחיתה ועד שער העלייה לטיסת ההמשך צועדים כ - 50 דקות וזה לא כולל את התור לבדיקה הביטחונית. ניתן להיעזר ברכבת עלית, המחברת בין הטרמינלים ועוצרת בכל תחנה מדי 90 שניות. במידה וקשישים או נכים זקוקים לעזרה פועל צוות "חובשי הכומתות האדומות" של השדה המסייע לנזקקים השירות ניתן חינם עם הודעה מראש. כמו כן קיים שירות ליווי לנוסע הצעיר הטס ללא ליווי למבוגר.

טרמינל פרנקפורט מיין הוא שדה תעופה מהווה בסיס לחברת התעופה לופטהאנזה, השנייה בגודלה באירופה, אחת מעשר חברות התעופה המובילות בעולם וחברה בכירה ומובילה בקבוצת התעופה Star Alliance. לופטהאנזה מעניקה שירותי טיסה ליותר מ 400 יעדים ברחבי העולם. בין היתר, היא חברת התעופה הזרה המובילה בקווים לישראל.

שופינג בפרנקפורט מיין
יש המון חנויות במתחמי הקניות של השדקה. המבחר אינו גדול, אין חנויות מיוחדות או ייחודיות וגם אין הבדל גדול בין מחירי האזור הפטור ממכס למחירים בחנויות בעיר סמוכה או באזורים אחרים של השדה. מצד שני, מתחת לטרמינל בקומת תחנת הרכבת נמצא סופרמרקט גדול שהוא גם זול ומיועד בעיקר לעובדי השדה אבל מציע ממרכולתו גם לנוסעים.

מלונות מומלצים באזור פרנקפורט מיין


מלון סטייגנברגר איירפורט פראנקפורט זה נמצא במרחק של כ-900 מטרים משדה התעופה של פרנקפורט. הוא מציע חדרים אטומים לרעש, ספא עם בריכה על הגג בגודל של 570 מ"ר וביסטרו-בר בלובי הפתוח במשך 24 שעות ביממה.

מלון סטייגנברגר איירפורט פראנקפורט (Steigenberger Airport Hotel Frankfurt) מציע חדרים מרווחים עם טלוויזיה בלוויין ומיניבר. כל חדרי האמבטיה הפרטיים כוללים אמבטיה ומקלחת, מייבש שיער, וכלי רחצה.

שירות הצ'ק-אין והצ'ק-אאוט המהיר מלווה בשירות הסעות חופשי מ\אל שדה התעופה. הכניסה אל הבריכה המקורה וחדר הכושר הממוקמים באזור ספא הגג של המלון הינה ללא תשלום בעבור האורחים.

ישנן 3 מסעדות במלון סטייגנברגר איירפורט. הביסטרו-בר קונ.נקש.יון (Con.nex.ion) הממוקם באזור הלובי פתוח במשך 24 שעות ביממה.

המלון נמצא בסמוך ליער העירוני של פרנקפורט, במרחק נסיעה קצרה באוטובוס הציבורי מתחנת הרכבת של שדה התעופה. משם, ניתן להגיע אל מרכז העיר של פרנקפורט בתוך כ-12 דקות.


מלון פארק אין ביי רדיסון פרנקפורט אירפורט (Park Inn by Radisson Frankfurt Airport) נמצא 800 מטרים בלבד מטרמינל 2 של נמל התעופה של פרנקפורט ומציע חדרים אטומים לקול הכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח. במלון יש חדר כושר חדיש, מסעדת סטייקים ושירות הסעות לנמל התעופה.
החדרים הממוזגים במלון כוללים חלונות מהרצפה עד התקרה וחדרי רחצה מודרניים עם מייבשי שיער.
בבר וגריל RBG מוגשות מנות עונתיות ומנות מהגריל. בבר המלון ניתן ליהנות מבירה גרמנית, מיינות משובחים ומקוקטיילים.
אל מרכז העיר פרנקפורט ניתן להגיע תוך 20 דקות, באמצעות תחנת הרכבת העירונית הסמוכה פלוגהאפן פרנקפורט אס-באהן (Flughafen Frankfurt S-Bahn). לרשות האורחים יעמוד שירות הסעות אל ומנמל התעופה פרנקפורט על פי בקשה.
המלון ניצב בצמוד למחלף של הכבישים המהירים A3 ו-A5. דרמשטט (Darmstadt) ומיינץ (Mainz) נמצאות במרחק 25 דקות נסיעה משם.

אטרקציות תיירות בפרנקפורט מרכזי קניות, מוזיאונים והטיילת שלאורך נהר המיין נמצאות במרחק הליכה קצרה מתחנת הרכבת.

Booking.com Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה