7 מלונות מומלצים בג'נבה שוויץ


מלונות מומלצים בג'נבה




אכסניות הנוער הציבוריות של שוויץ פזורות בכל רחבי המדינה ומשתייכות לארגון הבינלאומי של אכסניות הנוער. ברוב האכסניות בשוויץ ארוחת הבוקר כלולה במחיר. הסדינים כלולים כמעט תמיד במחיר, ובאכסניות מסוימות יש גם היצע של חדרים לזוג או חדרי משפחה.

מלון הרויאל מאנוטל (Royal Manotel) נהנה ממיקום מרכזי ונמצא במרחק של כ-5 דקות הליכה מתחנת הרכבת ז'נבה (Geneva), מן העיר העתיקה ומאגם ז'נבה. המלון מציע חדרים עם ריהוט עתיק וגישה לחיבור אינטרנט אלחוטי בחינם.
מתקני הבריאות והכושר המודרניים הכוללים סאונה ואמבט-קיטור מציעים רגיעה לאחר יום של עשיית עסקים או טיולים באתרים.
החדרים הינם כולם ממוזגים וכוללים בדים עשירים, מיטות באיכות גבוהה וחדרי אמבטיה מסוגננים. כל החדרים מציעים מתקן להכנת תה וקפה.
אתם מוזמנים לגלות מטבח מעודן ויצירתי במסעדת קוטה רסטו (Resto Côte), ומסעדת ה-קוטה ביסטרו (Côte Bistro) מגישה מנות עונתיות ומסורתיות באווירה רגועה.
בהגיעכם למלון תקבלו כרטיס תחבורה ציבורית המאפשר שימוש חופשי באוטובוסים ובחשמליות במהלך שהותכם בז'נבה.



אכסניית ז'נבה (Geneva Hostel) נהנית ממיקום מרכזי בז'נבה (Geneva), וממוקמת בבניין היסטורי מהמאה ה -19. אגם ז'נבה (Lake Geneva) ממוקם במרחק של 250 מטרים בלבד משם.  ניתן למצוא מסעדות באזור שמסביב. תעריף החדר כולל כבר את כרטיס ז'נבה טרנספורט (Geneva Transport Card), המציע תחבורה ציבורית ללא תשלום. תחנת האוטובוס גוטייה (Gautier Bus Stop) (קו חשמלית מס' 1) נמצאת במרחק של 4 דקות הליכה משם וניתן להגיע אל נמל התעופה של ז'נבה (Geneva Airport) בתוך כ- 15 דקות נסיעה ברכב.






מלון סנטרל ממוקם בלב ליבה של ג'נבה, במרחק הליכה של כמה דקות מה"הורלוגה פלאורי"/פרח השעון ומזרקת ג'ט ד'איו שעל אגם ז'נבה.








מלון דה טורלה (Hotel des Tourelles), הממוקם ברובע סנט ז'רבה (St Gervais). תחנת הרכבת ז'נבה-קורנבין (Geneva-Cornavin) נמצאת במרחק של פחות מ-5 דקות הליכה. החדרים מספקים שילוב של ריהוט מודרני עם עיצוב מהעולם הישן, טלוויזיה בכבלים ומוצרי טיפוח. חדרים מסוימים משקיפים לנוף מרהיב של נהר ה-רון (Rhone). טרמינל המעבורות ז'נבה-מונט-בלאן (Genève-Mont-Blanc) נמצא במרחק של קילומטר אחד מהמלון. Saint-Gervais / des Grottes, בחירה מעולה למטיילים המתעניינים בטיולים בעיר העתיקה, הליכה וניקיון.



מלון דה ז'נב (Hotel de Geneve) ממוקם במרחק 3 דקות הליכה בלבד מתחנת הרכבת, ובמרחק 5 דקות הליכה ממרכז העיר ומשפת אגם ז'נבה (Lake Geneva). תה וקפה זמינים בחינם בדלפק הקבלה בין השעות 10:00 עד 22:00. אינטרנט אלחוטי זמין בחינם בכל האזורים. כל חדרי המלון כוללים חדר רחצה פרטי, ומציעים פריטי ריהוט תקופתי עתיק. התחילו את יומכם עם מזנון ארוחת בוקר חינם, לפני שתצאו לפגישות עסקים או לטיול בז'נבה (Geneva).





מלון לידו (Hotel Lido) נהנה ממיקום מצויין בלב ז'נבה, במרחק 300 מ׳ מתחנת הרכבת קורנאווין (Cornavin) ומחופי אגם ז'נבה, ובמרחק 10 דקות הליכה מהעיר העתיקה. כרטיס התחבורה Geneva Transport Card תקף לכל תקופת השהות ואפשר לקבלו ללא תשלום. Saint-Gervais / des Grottes, בחירה מעולה למטיילים המתעניינים בטיולים בעיר העתיקה, הליכה וניקיון.


פלואט-אין בואט (Floatinn Boat-BnB) הוא סירה הממוקמת בנמל בז'נבה (Geneva), מול ג'ט ד'או וואטרפאונטיין (Jet d'Eau waterfountain) המפורסם. מקום האירוח מציע טרסת שמש על הסיפון עם פינת ישיבה חיצונית ונוף יפהפה של אגם ז'נבה.  תוכלו ליהנות מדיג ושנורקלינג באגם. הסירה נמצאת במרחק של 300 מטרים מסופרמרקט, במרחק של 1.3 ק"מ מתחנת הרכבת קורנאבן (Cornavin) ובמרחק של 2.1 ק"מ מהאומות המאוחדות.






Booking.com







Save on your hotel - hotelscombined.co.il
הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה