7 מלונות מומלצים בציריך שוויץ

מלונות מומלצים בציריך 


המגורים בשוויץ מצטיינים יותר בתמורה הולמת למחיר מאשר בתעריפים נמוכים, כך שגם החדרים הזולים ביותר נוחים למדי. המחירים בעונת התיירות עלולים להיות גבוהים מהמחירים שלא בעונה, אך תאריכי תחילתה וסיומה של עונת התיירות אינם זהים באזורים השונים. המלונות מקבלים דירוג בשיטת הכוכבים.

במלונות בטווח המחירים הבינוני ומעלה, כלולה בדרך כלל במחיר ארוחת בוקר. שימו לב ללוחות המידע אודות מלונות הנמצאים בכמה מתחנות הרכבת, להם צמוד טלפון חינם.


מלון ציריך מריוט (Zurich Marriott Hotel) האלגנטי שוכן בלב העיר, במרחק של כ-5 דקות הליכה בלבד מרובעי העסקים והקניות, ומכל האתרים התיירותיים של העיר העתיקה.











מלון סנטרל פלאזה (Central Plaza Hotel), ממוקם ממש בכיכר המרכזית של ציריך, ליד תחנת הרכבת המרכזית.  באנ-הופשטראסה (Bahnhofstrasse), רחוב הקניות הפופולרי ביותר של ציריך, נמצא במרחק של צעדים ספורים בלבד מהמלון, כמו גם בנקים רבים ומספר מוזיאונים וגלריות לאמנות. העיר העתיקה של ציריך - מרכז העיר בחירה מעולה למטיילים המתעניינים באוכל, שופינג וסיורים באתרי תיירות.
כתובת המלון : Central 1, 8001 Zürich, Switzerland




מלון גלרינסהוף (Hotel Glärnischhof) ממוקם בלב ציריך (Zurich), ממש ליד באנהופשטראסה (Bahnhofstrasse) המפורסם, אולם הקונגרסים, אולם הקונצרטים טונהאלה (Tonhalle) ואגם ציריך.  המלון מציע שירות הסעות מ/אל נמל התעופה בתשלום.








מלון אקאסה סוויטס (ACASA Suites) שוכן בציריך, במרחק של שלוש דקות הליכה מתחנת הרכבת אורליקון (Oerlikon) ו-900 מ' ממאסה ציריך (Messe Zurich), נמצא ברובע אורליקון. המכון הטכנולוגי הפדרלי של שווייץ בציריך (ETH Zurich) נמצא במרחק 4.2 ק"מ משם. נמל התעופה של ציריך הוא במרחק של 4 ק"מ.







מלון 25 שעות לאנגשטראסה (25hours Hotel Langstrasse) שוכן ממש ליד תחנת הרכבת המרכזית ב-אוסרסיל (Aussersihl), רובע מספר 4 בציריך, ומציע סאונה ומרכז כושר.  במקום יש חנות מתנות. המוזיאון השוויצרי הלאומי נמצא במרחק ק"מ אחד, רחוב באנהופשטראסה (Bahnhofstrasse) במרחק 1.2 ק"מ ושדה התעופה הקרוב ביותר, שדה התעופה של ציריך, ממוקם במרחק 8 ק"מ.






מלון סיטיזן אם ציריך (citizenM Zürich) הוא מלון בדירוג 4 כוכבים השוכן במיקום נוח במרכז ציריך (Zürich), ומציע בר ומסעדה. כל החדרים כוללים מיזוג אוויר, אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה בעלת מסך שטוח וחדר רחצה פרטי. תוכלו ליהנות ממזנון ארוחת בוקר מדי יום. צוות דלפק הקבלה ישמח לעמוד לרשותכם ולספק עצות במשך 24 שעות ביממה. נקודות עניין פופולריות בסביבה כוללות את פראומונסטר (Fraumünster), גרוסמונסטר (Grossmünster) ובלוופלאץ (Bellevueplatz). נמל התעופה הקרוב ביותר, ציריך (Zurich Airpor), ממוקם במרחק של 12 ק"מ.




מלון אטלנטיס (Atlantis by Giardino) האורבני והקרוב לטבע, שוכן למרגלות הר אוטליברג (Uetliberg) בציריך.  מטבח פיוז'ן בינלאומי ממתין לאורחים במסעדת Hide & Seek. מסעדת הגורמה Ecco מציעה קונספט של מסעדה זוכת פרסים מ-Ascona ו-St. Moritz (כל אחת עם 2 כוכבי מישלן). ספא dipiù האלגנטי מציע מגוון רחב של טיפולים איכותיים. המלון נמצא במרחק 4.9 ק"מ פאראדפלאץ (Paradeplatz), במרחק 4.3 ק"מ מרחוב הקניות המפורסם באנהופשטראסה (Bahnhofstrasse) ובמרחק של 5 ק"מ מתחנת הרכבת המרכזית של ציריך. נמל התעופה של ציריך (Zurich) נמצא במרחק של 14.1 ק"מ משם.






Booking.com







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה