7 מלונות מומלצים בלוצרן שוויץ

מלונות מומלצים בלוצרן



אפשרויות מגורים נוספות בשוויץ הם פנסיונים, בתים פרטיים באיזורי הכפר משכירים לפעמים חדרים לא יקרים. אפשרות נוספת היא מגורים עצמאיים בבקתות בדירות להשכרה או בבונגלוס. בלשכות המידע המקומיות לתיירים יש רשימות מלאות של כל אפשרויות המגורים באזור.

מלון פאלאס לוצרן (Palace Luzern) הינו מלון בדירוג של 5 כוכבים, הממוקם על גדות אגם לוצרן (Lucerne). המלון כולל חדרים מסוגננים, מתקני כושר ובריאות מודרניים, ומסעדת גורמה מאחורי חזיתו ההיסטורית.
הספא המשתרע על פני 800 מ"ר כולל סאונות, אמבטי אדים וספא פרטי ואקסקלוסיבי עבור 2 אנשים, המציע נוף פנורמי. חדר הכושר המודרני הינו נגיש ללא תשלום. ניתן למצוא 9 מסלולי גולף בסביבת המלון, והעוסקים בפעילות ג'וגינג יקבלו את מפת הג'וגינג של המלון.





מלון סנטרל לוצרן (Hotel Central Luzern) ממוקם בלב רובע נוישטאדט (Neustadt) התוסס במרכז לוצרן (Lucerne). המלון הבנוי בסגנון ניאו-קלסי, שוכן במקום שקט ברחוב צדדי, תחנת הרכבת המרכזית, KKL מרכז התרבות והוועידות לוצרן ‏(KKL Culture and Convention Centre Lucerne), קאפלבריקה (Chapel Bridge) והעיר העתיקה (old town), נמצאים כולם במרחק הליכה. תוכלו להגיע אל נמל התעופה של ציריך בתוך 50 דקות נסיעה ברכב ובתוך שעה וחצי נסיעה בתחבורה הציבורית.





מלון סיהוטל ארמיטאז' (Seehotel Hermitage) שוכן במיקום שליו באדמותיו הפרטיות על שפת אגם לוצרן (Lucerne), במרחק של 4 ק"מ בלבד ממרכז העיר, וצופה אל נוף מרהיב. המלון מציע מסעדות משובחות עם טרסות לצד האגם, ובר אלגנטי ואופנתי. אזור בריאות קטן ומדשאת שיזוף עם גישה ישירה לאגם עומדים לרשותכם גם כן. כל חדרי האירוח משקיפים ישירות אל האגם וההרים.







מלון דה באלאנס (Hotel des Balances) ממוקם באולם גילדה (Guild Hall) לשעבר, ונהנה ממיקום ציורי על הנהר רויס (Reuss) בלב לוצרן העתיקה (Old Lucerne). מרבית החדרים מציעים נוף של קאפלבריקה (Chapel Bridge), של כנסיית ג'סויט (Jesuit Church) ושל כיכר ווינמרקט (Weinmarkt Square). מסעדת La Balance מגישה מטבח צרפתי ושווייצרי מעולה, וכוללת טרסה לצד הנהר. יש במלון גם ביסטרו לא פורמלי, ופיאנו בר.






מלון רוסלי (Landgasthof Hotel Rössli) ממוקם במרכז אדליגנסוויל (Adligenswil), במרחק של 5 ק"מ בלבד מלוצרן (Lucerne).







מלון שווייצרהוף לוצרן (Hotel Schweizerhof Luzern) ממוקם ממש בתוך העיר העתיקה של לוצרן (Luzern), ליד האגם. מרכז התרבות והכנסים (Culture and Convention Centre) ותחנת הרכבת נמצאים במרחק 10 דקות הליכה משם. חדרי המלון מציעים נוף של האגם וההרים, או של העיר העתיקה ההיסטורית של לוצרן. המלון משקיף לנופים פנורמיים של אגם לוצרן ושל הרי האלפים (Alps). חדר הכושר מציע נוף של העיר ההיסטורית העתיקה.







מלון הופגרטן לוצרן (Hotel Hofgarten Luzern) ממוקם בשולי העיר העתיקה ההיסטורית, במיקום מרכזי אך שקט ליד האגם. ב-3 הבתים ההיסטוריים תוכלו למצוא 18 חדרים מעוצבים באופן ייחודי, כולם עם קסם וסגנון. המלון שוכן בגן מבודד ושופע וכולל מסעדה ידועה. המנות הטעימות מוכנות בקפידה מחומרים טריים בלבד משוק לוצרן ומקצבים, חנויות גבינת וירקנים מקומיים.









Booking.com







Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה