מלונות מומלצים ברייקיאוויק איסלנד


מלונות מומלצים בריקאויק



Booking.com



מלון רייקיאוויק רזידנס אפרטמנט (Reykjavik Residence Apartment Hotel) משלב שירותי מלון עם דירות בשירות עצמי המציעות טלוויזיות עם מסך שטוח, אינטרנט אלחוטי חינם ומתקני מטבח מודרניים. המלון כולל גם ארוחת בוקר בחדר, שירות ניקיון יומי וחניה פרטית.

המלון מספק יחידות אירוח אטומות לרעש הנמצאות ממש מעבר לפינה מהרחוב הראשי של העיר, לאוגרבגור (Laugarvegur). כל היחידות כוללות נגני DVD, מתקנים להכנת תה / קפה ומיקרוגל, בתוספת סלסלת פירות ופרחים עם ההגעה. המלון כולל גם מתקני כביסה משותפים.

ניתן להגיע בקלות לאזורי קניות, למסעדות ולחיי לילה תוססים, והאורחים יכולים לבקש המלצות מצוות הקבלה הזמין 24 שעות ביממה.

נמל התעופה הבינלאומי קפלוויק (Keflavík International Airport) נמצא במרחק 50 דקות נסיעה משם, והמלון מציע שירות איסוף תמורת תשלום נוסף.


מלון דירות רייקיאוויק פוריו במרכז רייקיאוויק (Reykjavik), במחוז 101 הפופולרי. כל הדירות כוללות מרפסת, אינטרנט אלחוטי חינם וטלוויזיה עם מסך שטוח ונגן DVD. ניתן לארגן השכרות רכב.
מלון רייקיאוויק4יו אפרטמנטס (Reykjavik4You Apartments) המסוגנן כולל חללי פנים צבעוניים, ריהוט מעצבים ורצפות עץ. מתקני המטבח כוללים תנור חשמלי, מיקרוגל וקנקן קפה. בכל הדירות יש טלפון סלולרי טעון מראש ללא תשלום, ובכמה דירות יש ג'קוזי.
הדירות במלון רייקיאוויק4יו נמצאות במרחק 15 דקות הליכה מתחנת האוטובוס הלמור (Hlemmur), ומהטיילת שעל חוף הים. באזור שמסביב למלון יש שפע של חנויות, ברים ומסעדות. נקודת היציאה לסיור הספארי הימי "חיי הלווייתנים" נמצאת במרחק 10 דקות הליכה מהדירות.


מלון סנטר טינגהולט, מסוגנן זה נמצא במרחק של כ-2 דקות הליכה מהרחוב הקניות הראשי של רייקיאוויק (Reykjavík), לאוגבגור (Laugavegur). הוא מציע גישה חופשית לחיבור אינטרנט אלחוטי וחדרים עם יצירות אמנות איסלנדיות ייחודיות, טלוויזיה בלווין ומתקן להכנת תה/קפה.
בכל רחבי מלון סנטרהוטל טינגהולט (CenterHotel Thingholt) מוצגות יצירות של אמנים מקומיים. החדרים המעוצבים באופן אינדיבידואלי כוללים מיני בר, ​​מתקני חדר אמבטיה מודרני וחלוקי רחצה בעבור האורחים. מחלק מן החדרים נשקף נופם של העיר והנמל.
בלובי המלון מוצע מחשב עם גישה חופשית לחיבור אינטרנט. מסעדת דומו (Domo) הממוקמת בסמוך מגישה מנות מן המטבח האסיאתי והצרפתי באווירה נינוחה.
הצוות בדלפק הקבלה ישמח להמליץ על פעילות פופולריות באזור כגון כגון הספארי הימי "חיי הלווייתנים" (Life of Whales). הסיורים יוצאים ממיקום המרוחק רק כ-10 דקות הליכה מן המלון.


Save on your hotel - www.hotelscombined.com הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה