מלונות מומלצים בקפלאוויק איסלנד

מלונות מומלצים בקפלאוויק


Booking.com





מלון בד אנד ברקפסט זה נמצא במיקום נוח ליד נמל התעופה הבינלאומי קפלאוויק (Keflavik), ומציע שירות הסעות חינם לנמל התעופה 24 שעות ביממה וחדרים מרווחים עם חדר רחצה פרטי. המלון מגיש מזנון ארוחת בוקר גדול מהשעה 04:30.

מלון בד אנד ברקפאסט קפלאוויק איירפורט (Bed and Breakfast Keflavik Airport) ממוקם במגורים צבאיים משופצים בבסיס צבאי אמריקאי לשעבר. בחלק מהחדרים יש טלוויזיה.

האורחים יכולים לבשל ארוחות במטבח המשותף של מלון קפלאוויק איירפורט בי אנד בי. בטרקלין הטלוויזיה יש מחשב עם חיבור לאינטרנט ושולחן ביליארד. באתר יש גם חדר כושר.

המלון מציע חנייה פרטית ללא תשלום. ניתן לארגן טיולים לאורך מסלול התיירות "מעגל הזהב", וגם טיולי יום בעיר רייקיאוויק (Reykjavik).


אכסניית קפלאביק (Guesthouse Keflavik) - שממוקמת בסמוך לנמל התעופה - מציעה מזנון ארוחת בוקר מוקדם, שמוגשת מדי יום בין השעות 05:00 ל-10:00 במלון קפלאביק הסמוך, עבור אורחים שמבקשים להתחיל את היום מוקדם.
אורחי האכסנייה מוזמנים לעשות שימוש במתקנים אחרים של המלון הסמוך, כמו מרכז הבריאות, שכולל חדר כושר, סאונה וסולריום.
האכסנייה כוללת מטבחון נוח ומאובזר שנועד עבור ארוחות בשירות עצמי, ואורחי המלון יכולים גם לבחור לסעוד במלון קפלאביק, שכולל מסעדה.
שימו לב: אכסניית קפלאביק מספקת שירותי אירוח בסגנון אכסנייה, וחדריו כוללים חדרי רחצה משותפים.





בית הארחה משפחתי זה של לינה וארוחת בוקר הינו ממוקם במרכז קפלאוויק ( Keflavík ) , במרחק של 3 ק"מ מנמל התעופה הבינלאומי של קפלאוויק. הוא מציע גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי, העברות חופשיות מן / אל נמל התעופה ושירות השכרת מכוניות.
החדרים הפשוטים אך פונקציונליים של מלון בד אנד ברקפסט קפלאוויק סנטר כוללים מיטות גדולות. מיטות מיוחדות לילדים הינן גם זמינות. לכל חדר כיור משלו. חדר האמבטיה המשותף הינו ממוקם בכל קומה.
המתקנים של מלון B & B גסטהאוס כוללים מטבח משותף, טרקלין טלוויזיה מרווח ומבחר של צעצועי ילדים.


Save on your hotel - www.hotelscombined.com
הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה