מלונות מומלצים בזלצבורג אוסטריה

מלונות מומלצים בזלצבורג אוסטריה




מלון איטזלינגר הוף
מלון איטזלינגר הוף (Itzlinger Hof) מרוחק כ-10 דקות הליכה מתחנת הרכבת המרכזית של זלצבורג (Salzburg Main Train Station), וכ-10 דקות נסיעה ממרכז העיר זלצבורג.
המסעדה עטורת הפרסים מגישה מאכלים מן המטבח האוסטרי והים תיכוני. האורחים יכולים להירגע במרפסת השמש ולהשכיר אופניים.
תחנת האוטובוס וורקשטאטנשטראסה (Werkstättenstraße) (קו 3) נמצאת ממש מחוץ למלון. הכביש המהיר A1 נמצא במרחק של כ-2 ק"מ משם, ואל נמל התעופה של זלצבורג ניתן להגיע במרחק של כ-10 דקות נסיעה.


מלון קראון פלזה זלצבורג - דה פיטר (Crowne Plaza Salzburg - The Pitter) ממוקם בלב ליבה של זלצבורג, במרחק של כ-5 דקות הליכה מגן-מיראבל (Mirabelle Garden) המפורסם המלון מציע חדרים מרווחים בעלי מיזוג אוויר.

באתר המלון זמינים שתי מסעדות, ובר. האורחים יכולים ליהנות מהתמחויות בישול אזוריות במרתף הבירה העתיק ביותר של זלצבורג - דה פיטר (The Pitter). מסעדת אימולאור (Imlauer) מציעה מנות מן המטבח האוסטרי במסעדה או על המרפסת.

המלון ממוקם במרחק של כ-15 דקות הליכה ממקום הולדתו של מוצרט ומרחוב הקניות המפורסם גאטריידגאסה (Getreidegasse). במרחק של 10 דקות הליכה ניתן להגיע אל תחנת הרכבת של זלצבורג. נמל התעופה נמצא במרחק של כ-15 דקות נסיעה.



מלון וולף דיטריך

מלון וולף דיטריך הוא מלון קטן ואקסלוסיבי עם מגע אישי. הכולל את 2 המבנים אלטסטאדטהוטל ורזידנס, הממוקמים זה מול זה ברחוב צדדי ושקט באזור המדרחוב של העיר.

במרחק מספר דקות הליכה לארמון מיראבל (Mirabell Palace) ומגוריו של מוצרט. השאירו את המכונית שלכם בחניה, מכיוון שכל מראות העיר נמצאים במרחק הליכה. לדוגמה הקתדרלה, המבצר, מקום הולדתו של מוצרט, ובנין הקונגרס החדש.
הספא, עם צבעיו החמים ועיצובו הפשוט, הוא אידיאלי עבור הרפיה. אזור הפנאי הקומפקטי הזה מושלם בעזרת בריכת שחיה, סאונה פינית, תא אינפרא אדום וחדר 'שתיקה' אטרקטיבי עם ספות, לרגיעה אחרי הסאונה. כמו כן, אנו ממליצים לכם לנצל את היתרון שבעיסויים שלנו.








Booking.com


Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה