אטרקציות ומלונות מומלצים באינסבורק אוסטריה

מלונות מומלצים באינסבורק אוסטריה

אינסבורק אוסטריה


אינסבורק (Innsbruck), בירת חבל טירול שבאוסטריה, היא יעד סקי פופולארי בחודשי החורף. החדשות הטובות הן שגם בקיץ יש המון מה לעשות ולראות בעיר, כשרבים יטענו שהיא הופכת לאטרקטיבית אפילו יותר בתקופה החמה. עיירות, אופניים, רכבלים, כנסיות, שמורות טבע, מכרות כסף וקריסטלים – אלו הם רק חלק מהדברים שמציע עבורכם אזור אינסברוק. אינסברוק היא עיר כה יפה, שממוקמת באזור כה יפה, עד שכל הליכה בה צפויה להפוך לחוויה: זוהי העיר הגדולה ביותר שנמצאת בלב האלפים. רוב מוקדי העניין התיירותיים של אינסברוק ממוקמים באזור הנקרא האלטסאדט (Altstadt), הגובל בנהר אין (Inn). האטרקציות המרכזיות של אינסברוק נמצאות בשטח קטן יחסית, כשביניהן העיר העתיקה, מבנה עתיק מהמאה ה-16 בשם Goldens Dachl, ארמון הופבורג (Hofburg), שער הניצחון, ציור הקיר Rundgemalde ועוד.



מלון פאנז ווסט ממוקם כ-4 ק"מ ממרכז העיר, בסמוך אל שדה התעופה אינסברוק (Innsbruck) והכביש המהיר A12.










מלון בסט ווסטרן מונדשטיין
מלון בסט ווסטרן מונדשיין ממוקם ממש על נהר האין (Inn), בצידו השני של הגשר מהעיר העתיקה של אינסברוק (Innsbruck). המלון מציע אינטרנט אלחוטי חינם וחניה בחניון ללא תשלום.
שביל האופניים אין ואלי עובר ממש על פני המלון. תחנת הרכבת הראשית של אינסברוק נמצאת במרחק 20 דקות הליכה מהמלון, ו"גג הזהב" נמצא במרחק 3 דקות הליכה בלבד משם.


מלון סנטרל ממוקם ממש במרכז העיר, קרוב לרחוב מריה-טרסין-שטראסה המפורסם בעולם, והעיר העתיקה.





Booking.com



עוד באיזור אינסבורק :
 העיירה זיפלד היא עוצרת נשימה ואחת היפים בחלק זה של אוסטריה. מעבר למחשבות שהיא מעלה על לוקיישן לסדרות נוסח "בית קטן בערבה", יש בה שלל אפשרויות לטיולי הליכה או רכיבה רומנטיים, כנסייה יפה ועוד.

 בעיירה שוואץ (Schwaz) שממזרח לאינסברוק יש אטרקציה מפורסמת מאד: מכרה כסף, שפעל עד המאה ה-16. מי שביקר במכרות המלח של אוסטריה יודע שזהו ביקור חווייתי מאד. לובשים בגדי כורים, נוסעים ברכבת קצרה סטייל אינדיאנה ג'ונס ועורכים סיור רגלי במכרה, בעומק של כ-800 מטרים מתחת לפני הים.

מוזיאון הקריסטלים של סברובסקי (Swarovski Kristallwelten). מוזיאון החביב הזה מאפשר לכם ללמוד על האופן בו מייצרים קריסטלים ואף לרכוש אותם. המוזיאון כולל מיצג אור קולי ואת הסמל המרכזי שלו – דמות הפרצוף האנושי הענקית ש"פוסלה" בצמחייה, אשר מה"פה" שלה יורד מפל לתוך האגם. יש הטוענים שהמקום קצת מסחרי מדי, אבל הוא בהחלט חביב.


Save on your hotel - hotelscombined.co.il



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה