מלונות מומלצים בקייפטאון דרום אפריקה

מלונות מומלצים בקייפטאון

מלון רוקוול אול סוויט
מלון רוקוול אול סוויט  (Rockwell All Suite Hotel) מציע אירוח בשירות עצמי עם נופי הר השולחן (Table Mountain), סיגנאל היל (Signal Hill) או הנמל. הוא כולל מועדון בריאות עם בריכת שחיה מקורה, חדר כושר וטיפולי עיסוי.

הדירות המרווחות במלון נפתחות אל חצרות פטיו פנורמיות ומרוהטות בריהוט מעצבים. כל אחת כוללת מטבח נירוסטה עם פינת אוכל וסלון עם טלוויזיה בלוויין.

האורחים יכולים ליהנות מתפריט עכשווי של מאכלים בינלאומיים במסעדה של המלון או להירגע עם משקה באוויר הפתוח, ברחבה החיצונית.

על מתקני הגולף הסמוכים נמנה גם מועדון הגולף המטרופוליטן (Metropolitan). המלון מעמיד לרשות אורחיו שירות הסעות חינם אל אזורי החוף של ויקטוריה (Victoria) ואלפרד (Alfred), הנמצאים במרחק של כ-3 ק"מ משם.

המלון ממקום בליבו של אזור דה ווטרקאנט (Waterkant). נמל התעופה הבינלאומי של קייפטאון (Cape Town) נמצא במרחק 20 דקות נסיעה בלבד מהמלון. המרכז הימי טו אוושנס אקווריום (Both Two Oceans Aquarium) ואיצטדיון גרין פוינט (Green Point Stadium), נמצאים שניהם במרחק של כ-2 דקות נסיעה מהמלון.



מלון ויקטוריה אנד אלפרד
מלון ויקטוריה אנד אלפרד (Victoria & Alfred Hotel) הוא מלון 4 כוכבים השוכן ממש על חוף ויקטוריה אנד אלפרד (V&A) ומציע מרתף יינות ובריכת שחייה חיצונית. החדרים כוללים טלוויזיות LCD, ומשקיפים אל עבר אגן אלפרד (Alfred Basin) או הר טייבל (Table Mountain).

כל החדרים, הסוויטות והלופטים במלון כוללים מיטות קינג סייז, מיני בר וחדר רחצה צמוד עם חלוקי רחצה. יש גם תה צמחים, עוגיות וקפה חינם.

מסעדת אויו (OYO) הפועלת במלון מגישה ארוחת בוקר עשירה ומנות משובחות על מרפסת לצד הרציף עם תצפית לנמל. המסעדה מתמחה במאכלי ים וקוקטיילים ובערבים המיוחדים תוכלו ליהנות מהופעות של מוזיקה חיה.

האזור הסובב מספק שפע אפשרויות קניות ובידור, משווקים של עבודות יד ועד בתי קולנוע ואמפי-תיאטראות. המעבורת לאי רובן (Robben Island) יוצאת בסמוך למלון.

ליד מרפסת השיזוף תמצאו בר, מוקף בגנים מטופחים. המלון מציע שירותי אבטחה 24 שעות ביממה ואינטרנט אלחוטי וחניה עומדים לרשות האורחים ללא תשלום.



מלון ווסטין קייפטאון
מלון ווסטין קייפטאון ממוקם בכניסה למרכז ויקטוריה אנד אלפרד וואטרפרונד וליד CTICC. הוא מציע חדרי אירוח מפוארים עם חלונות מהרצפה עד התקרה המשקיפים על קייפטאון, ספא ברמה עולמית, 2 טרקלינים ו-2 מסעדות.

ווסטין קייפטאון מציע חדרים מודרניים הכוללים טלוויזיה עם מסך שטוח ואינטרנט אלחוטי בחינם. כולם כוללים נוף על ויקטוריה אנד אלפרד ווטרפרונט, על נמל טאיבל ביי או על רכסי ההרים הסמוכים.

אפשרויות לסעודה כוללות את מסעדת "ת'רטי7" שבסגנון בראסרי. מועדון האקזקיוטיב ווסטין מציע מאכלי גורמה ונוף פנורמי על קייפטאון.

ווסטין קייפטאון מציע ספא עם נוף לעיר, הכולל בריכה, חדר כושר מאובזר היטב ומגוון עיסויים, כגון טיפולי אבנים חמות, שיאצו, שוודי ועיסוי רקמות עמוק.

שירות הסעות בחינם זמין מדי חצי שעה אל מתחם מגדל השעון של ויקטוריה אנד אלפרד ווטרפרונט. ניתן לארגן טיולי-יום והשכרת רכב בדלפק התיירות.






Save on your hotel - hotelscombined.co.il


תגובה 1:

  1. חשבתי לנסוע לדרום אפריקה לירח הדבש שלי. משום מה היבשת הזו קצת מפחידה אותי אבל אני בטוחה שהיא מרתקת ויפהפיה. פשוט נראה לי שחייבים להבין במפות כשנוסעים לאפריקה ואין לי כוח להתעסק עם זה.

    השבמחק