מלונות מומלצים ביוהנסבורג דרום אפריקה

מלונות מומלצים ביוהנסבורג דרום אפריקה

מלון פרוטיאה
מלון פרוטיאה (Protea) הוא מלון שקט שמציע אירוח מסוגנן בסאנדטון (Sandton) - אחד מפרבריה של יוהנסבורג (Johannesburg). המלון כולל 2 בריכות שחייה ששוכנות בתוך גינה, 2 מסעדות גורמה, ומרכז כושר מודרני.

מלון פרוטיאה מציע שירות הסעות מפואר בחינם אל תחנת הרכבת סאנדטון גאוטריין (Sandton Gautrain Station), וממנו. משם, תוכלו להגיע ישירות לנמל התעופה או.אר טאמבו (O.R Tambo International Airport), שנמצא במרחק של 20 ק"מ.

כל החדרים במלון פרוטיאה מעוצבים בסגנון אנגלי כפרי, וכוללים צבעים בהירים וחלונות גדולים. חדרי הרחצה הפרטיים כוללים מוצרי אמבטיה מפוארים בחינם.

ארוחת הבוקר מוגשת במסעדת קולוני, שכוללת טרסת גן, וב-בול ראן (The Bull Run), שמתמחה במנות בקר דרום אפריקאיות. המלון כולל מספר ברים וטרקלינים, ביניהם בר הסיגרים לורדס, ו-The Oval Coffee Shop.

מרכז הקניות סאנדטון סיטי נמצא במרחק של 600 מטר מהמלון. כיכר נלסון מנדלה ומרכז הירידים של סאנדטון נמצאים במרחק של 800 מטר מהמלון. חניה זמינה במלון.



מלון רדיסון בלו גאוטריין
מלון רדיסון בלו גאוטריין ממוקם בסנדטון, יוהנסבורג, מציע אינטרנט אלחוטי, ספא, בריכת שחייה וחדרים מודרנים עם טלוויזיה עם מסך שטוח. תחנת הגאוטריין סנדטון נמצאת בקרבת מקום.

החדרים המסוגננים ברדיסון בלו גאוטריין כוללים טלוויזיה בלווין, שולחן עבודה, כספת וחדר אמבטיה.

בגאוטריין יש גם מסעדה, בה יכולים האורחים להינות ממאכלים בין-לאומיים, המורכבים ממוצרים עונתיים טריים. ניתן להינות ממגוון רחב של משקאות וכיבוד בבר שבלובי או במרפסת השמש.

האורחים יכולים להירגע בזמן עיסוי' בספא, או להשתזף בבריכה החיצונית.









מלון ג'נסיס סוויטס אנד קונפרנסינג

מלון ג'נסיס סוויטס מציע לכם מגוון רחב של סוויטות עם חדר שינה אחד או שני חדרי שינה הכוללות טלוויזיות LCD ונופים של ההרים הסמוכים.

ארוחת בוקר הינה זמינה. יש בריכת שחייה חיצונית עם מרפסת שמש ומרכז ועידות אשר יכול לאכלס עד 120 צירים .

מלון ג'נסיס סוויטוס אנד קונפרנסינג הינו ממוקם במרחק של 13 קילומטר מנמל התעופה Tambo .






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה