מלונות מומלצים בכרייסט צ'רץ' ניו זילנד

מלונות מומלצים בכרייסט צ'רץ'

מלון 298 ווסטסייד מוטור לודג' מציע חדרי אירוח ולינה סבירים במרחק של רק 10 דקות נסיעה ממרכז כרייסטצ'רץ' ( Christchurch CBD ) . לאורחים יש גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וחנייה חינם.

כל החדרים במלון 298 ווסטסייד כרייסטצ'רץ' כוללים מתקני בישול, מיזוג אוויר וטלוויזיה בלוויין. החלונות הינם עם זיגוג כפול על מנת להבטיח כי החדרים הינם שקטים וחמים.

המתקנים כוללים כביסה לאורחים ואזור ברביקיו. ניתן לארגן ארוחת בוקר קונטיננטלית שתישלח לחדרים.

נמל התעופה של כרייסטצ'רץ' הינו ממוקם במרחק של 7 ק"מ ממלון 298 ווסטסייד מוטור לודג'. שירות הסעות לנמל התעופה הינו זמין על פי בקשה.



מלון קרטסי קורט (Courtesy Court) נמצא במרחק של 5 דקות נסיעה בלבד ממרכז העיר כרייסטצ'רץ' (Christchurch), ומציע חדרים עם אינטרנט אלחוטי חינם, טלוויזיה בלוויין ונגן DVD. המלון כולל גינה יפה וחנייה ללא תשלום.

מלון קרטסי קורט מוטל ממוקם בסנט אלבנס (St. Albans), במרחק 20 דקות נסיעה מנמל התעופה של כרייסטצ'רץ'. כיכר הקתדרלה ומרכז האמנויות ההיסטורי נמצאים במרחק 25 דקות הליכה משם.

בכל החדרים יש מיקרוגל, מקרר, ומתקנים להכנת תה וקפה. בכל החדרים יש שולחן עבודה ומתקני גיהוץ. בחלק מהחדרים יש גם מטבח מאובזר לגמרי.

מלון קרטסי מוטל מציע דוכן אינטרנט ומכבסה לשימוש האורחים. דלפק הסיורים יכול להמליץ ​​על אטרקציות מקומיות ולסייע לאורחים עם סידורי נסיעות.



מלון בילאי אבניו מוטל ממוקם בכרייסטצ'רץ', במרחק 5 דקות בלבד מרובע העסקים הראשי. המוטל נמצא במרחק 900 מטר בלבד מכיכר הקתדרלה, מרכז הכנסים והיכל העירייה.

כל חדרי האירוח הינם יחידות עצמאיות וכוללים מטבחים מאובזר היטב. החדרים הינם נוחים ומודרניים, והאורחים יוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי בחינם וטלוויזיה עם חבילת ערוצי סקאי בכל סוגי החדרים.

כמו כן, לרשות האורחים עומדת גם חניה ללא תשלום.

מלון בילאי אבניו מוטל נמצא במרחק 15 דקות נסיעה משדה התעופה של כרייסטצ'רץ', ובנוסף לכך מציע גם קישורים טובים לתחבורה הציבורית.





הדקה ה 90 | אל על | גוליבר תיירות | איסתא | וואלה טורס | נופש ישיר

הדקה ה 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה