מלונות מומלצים בבייג'ינג סין

מלונות מומלצים בבייג'ינג 


מלון אמפרור (The Emperor Hotel) היוקרתי מציע חוויה המתאימה לקיסר, ומתגאה בארכיטקטורה סינית קלאסית ושירותי באטלר הזמינים במשך 24 שעות ביממה. ממסעדת גג המלון ניתן ליהנות מהנופים המרהיבים של העיר האסורה (Forbidden City).

מלון אמפרור נהנה ממיקום שליו בין מקדשים ובתים סיניים מסורתיים, ונמצא במרחק של קילומטר וחצי מרחוב וואנגפוג'ינג (Wangfujing) ופארק ג'ינגסאן (Jingshan) הציורי. נמל התעופה הבינלאומי של בייג'ינג (Beijing Capital International Airport) נמצא במרחק של 23 ק"מ מהמלון.

חלל הפנים המודרני והמסוגנן מספק ניגודיות ייחודית לחלק החיצוני של המלון. כל חדר במלון אמפרור הינו בעל צבעים בהירים, רצפות עץ אלגנטיות, טלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח ומתקני מקלחת זוגית.

מתקני הרפייה ברמה של 5 כוכבים כוללים ספא מפנק וחדר כושר מאובזר היטב. מלון אמפרור מספק בנוסף ג'קוזי ייחודי עם גג זכוכית סגור המציע נופים של העיר בייג'ינג (Beijing City).

מסעדת SHI הינה בעלת שף מפורסם ובר משולב, ומגישה מאכלים סיניים משובחים ביותר בסגנון מודרני. בר ין (YIN Bar) פתוח מאפריל עד אוקטובר ומציע כיבוד בינלאומי וקוקטיילים שנוצרו במיוחד.



מתגאה בספא, בריכה מקורה גדולה וחדר כושר מאובזר, מלון סוויסהוטל בייג'ינג מציע יוקרה של 5 כוכבים במיקום נוח על כביש הטבעת ה-2 של בייג'ינג. הגישה לאינטרנט אלחוטי וחניה בחינם זמינים.

סוויסהוטל בייג'ינג נמצא במרחק הליכה מהמדרחוב הפופולרי וואנגפוג'ינג, ורובע הקניות לופטהנזה. עם תחנת רכבת תחתית על סף דלתו, המלון נגיש בקלות מאתרים רבים בעיר.

החדרים המרווחים של מלון סוויסהוטל מציעים ריהוט עץ קלאסי וחלונות גדולים עם נוף של העיר. הם מצוידים בטלוויזיה בכבלים, כספת ומתקני גיהוץ. ישנם בנוסף מתקנים להכנת תה/קפה ומיניבר.

האורחים יכולים להירגע עם עיסויים ואמבטיות קיטור באמריטה ספא. מגרשי טניס וסטודיו אירובי ממתינים לאלו המעוניינים להתעמל. במלון סוויסהוטל בייג'ינג ישנם בנוסף מרכז עסקים ודלפק להזמנת סיורים המציע שירות רכישת כרטיסים.

מזנון בינלאומי מוגש בקפה סוויס. אפשרויות סעודה אחרות כוללות את מסעדת האפי וואלי הסינית ומסעדת קאווה היפנית. כיבוד קל מוגש ב"דה פלו" ובמעדנייה השוויצרית.


מלון אינר מונגוליה גרנד הוטל וונגפוג'ינג (Inner Mongolia Grand Hotel Wangfujing) ממוקם במרחק של 100 מטרים מתחנת הרכבת של בייג'ינג (Beijing Railway Station), ובמרחק 10 דקות הליכה מכיכר טיאננמן (Tiananmen Square) המפורסמת. המלון מציע 3 מסעדות, מכון כושר ואינטרנט אלחוטי חינם.

חדרי האירוח הממוזגים כוללים חללי פנים מרווחים עם ריהוט מודרני. כל החדרים מצויידים במיניבר, מתקנים להכנת תה / קפה, וטלוויזיה בכבלים עם מסך שטוח.

במלון יש מרכז כושר מאובזר היטב ומכון יופי. האורחים יכולים ליהנות מעיסויים או להירגע בסאונה הרטובה שבמועדון הבריאות. דלפק הסיורים יכול לסייע בארגון סידורי נסיעות.

מסעדת אינר מונגוליה פלייבור (Inner Mongolia Flavor) מגישה מגוון רחב של מאכלים בסגנון מונגולי. במסעדת אימפריאל (Imperial) ניתן ליהנות ממאכלים סיניים אותנטיים. מסעדת מאנה ווסטרן (Mana Western) מציעה מאכלים צרפתיים ואיטלקיים.

המלון ממוקם במרחק של 800 מטרים מוונגפוג'ינג אווניו (Wangfujing Avenue). נמל התעופה הבינלאומי קפיטל (Capital International Airport) נמצא במרחק 45 דקות נסיעה מהמלון.



Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה