פריז ורומנטיקה


פריז, העיר הרומנטית ביותר בעולם. בגלל בתי הקפה הקטנים, המסעדות, מלונות הבוטיק, האורות הרומנטיים ובעיקר האווירה שיש רק בה. עונה מומלצת לבקר בפריז בכל מזג אוויר יש בפריז משהו קסום, אבל בעיקר מאפריל עד נובמבר.

אחת הערים הגדולות בעולם, פריז! בירת צרפת ידועה גם בשם עיר האורות. זוהי עיר קסומה, על פרשת דרכים של תרבויות, היא עיר הבירה של אופנה ואטרקציות תיירות כגון מגדל אייפל, הלובר ושדרת שאנז אליזה ועוד. במונחים של יופי אדריכלי, היסטוריה אמנותית, אירועים, גסטרונומיה פריז היא ציון דרך לפני כל עיר אחרת על פני כדור הארץ. בפריס יש אחת ממערכות התחבורה הציבורית הנרחבות ביותר בעולם. אתה יכול לקחת מונית אם אתה לא הרבה הרפתקן, אבל זה יהיה יקר כי המטרו (רכבת תחתית), אוטובוסים ואופני העיר הם הרבה יותר מהנים והם קלים מאוד לשימוש, אפילו למתחילים.



Booking.com






החל מתחנת פריז-גאר דו-נורד, עצרו במטרו לה בסטיליה, מקום הולדתה של המהפכה הצרפתית, ברובע מארה. זוהי הנקודה התוססת ביותר של פריז. לאחר מכן תוכלו להגיע אל הרובע הלטיני (Metro St Michel), שבו האווירה התוססת, בתי הקפה, הביסטרו והמסעדות בוודאי ישמחו אתכם. בהמשך אל אייל דה לה סיטה, המקום שבו פריז נולדה, שהוא אי זעיר על נהר הסיין. על האי, תוכלו ליהנות מפאר הקתדרלה של נוטרדאם. לא רחוק מנוטרדאם, הוא המוזיאון הגדול בעולם - מוזיאון הלובר. יש כמה ציוני דרך לבקר באזור: מרכז ז'ורז 'פומפידו שבו הוא בית לאמנות מודרנית, Jardin des Tuileries, ו Palais Royal. הליכה לאורך רחוב דה ריבולי, לכיוון קונקורד פלייס, תוכלו להגיע לשדרת שאנז אליזה. ביום אחר, תוכלו לבקר במונמארטר, אזור גסטרונומי ותרבותי עם קסם פריזאי אותנטי. יש אווירה רומנטית, קברט האגדי, אולמות מוסיקה, תיאטראות ורחובות מלאים בהיסטוריה. אל תחמיצו את בזיליקת סקרה-קור (Sacré-Coeur Basilica), המציעה נוף פנורמי פנטסטי על העיר פריז. בלילה תגלו את האייקון הצרפתי והפריזאי - מגדל אייפל.

הכי רומנטי בפריז שייט זוגי על הסיין.




מקומות רומנטיים מומלצים נוספים :


בחבל טוסקנה שבאיטליה הרומנטיקה כלולה במחיר. בגלל הנוף הכפרי הקסום, הגבעות הירוקות והעגלגלות, כרמי הזיתים והגפנים, הכפרים והעיירות, האחוזות והמצודות, המוזיקה והאומנות, וגם המטבח העשיר והיינות המובחרים.
להמשך חבל טוסקנה רומיאו ויוליה



בתאילנד יש כל מה שגן עדן מהסוג הרומנטי צריך לכלול - פוקט, קוסמוי, קופנגן, או קו-פיפי כוללים בעיקר נוף נפלא, שייקים אקזוטיים והרבה אפשרויות למנוחה ובטלה, כמו שצריך.
להמשך תאילנד גן עדן רומנטי

Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה