טוסקנה איטליה


בחבל טוסקנה שבאיטליה הרומנטיקה כלולה במחיר. בגלל הנוף הכפרי הקסום, הגבעות הירוקות והעגלגלות, כרמי הזיתים והגפנים, הכפרים והעיירות, האחוזות והמצודות, המוזיקה והאומנות, וגם המטבח העשיר והיינות המובחרים. התקופה המומלצת לטיול בחבל טוסקנה היא בחודשים אפריל-יוני, ספטמבר-אוקטובר, בחודשים אלו מזג האוויר הנעים מתאים לטיולים רכובים ורגליים ברחבי המחוז, ובנוסף ניתן ליהנות מחגיגת צבעים ויוצרים מרבדים ססגוניים בלתי נשכחים. עונצת הבציר מתקיימת בדרך כלל החל מאצע ספטמבר ובחודש אוקטובר.





טוסקנה מציעה אזורים רבים ומגוונים בהם ניתן לשהות לשבוע של חופשה בלתי נשכחת. מומלץ לבחור באזור מרכזי ביותר על מנת לחסוך נסיעות מיותרות ונשנות. המקום המומלץ להתמקם כאמור, הינו באזור המשולש סיינה-פירנצה-סאן ג'ימיניאנו. התמקמות באזור זה מאפשרת גישה נוחה ומהירה יחסית לכל אתרי הטיול והביקור העיקריים בטוסקנה, אזור מומלץ נוסף הינו אזור הממוקם מדרום לעיר סיינה והנקרא TERRE SENESI.

חשוב להבין כי קיימים סוגים של דירות אירוח כפריות, וילות וטירות להשכרה. הבחירה תלויה במספר גורמים חשובים: מספר המטיילים, מספר הילדים, אופי המזמינים, מה הם אוהבים וגורמים נוספים.

דירות אירוח כפריות בטוסקנה
 דירות אירוח כפריות מהוות את החלק העיקרי של ההשכרות בטוסקנה. מדובר למעשה בבתי איכרים ישנים או אחוזות ששופצו והפכו לדירות אירוח מרוהטות בטוב טעם, בפסגת גבעה או למרגלותיה ובאזורים מקסימים ביופיים. דירות האירוח מתאימות למשפחות המונות 2-8 נפשות. משפחות גדולות יותר יכולות לשכור מספר יחידות צמודות או שכנו. האירוח שבועי על בסיס לינה בלבד

וילות בטוסקנה

 וילות בטוסקנה הן בתים גדולים ששימשו בעבר את אצילי ועשירי האזור. הוילה בנויה ממספר קומות, מספר רב של חדרים, חדרי סלון, ושירותים רבים. היום הן מושכרות כמות שהן למשפחות, זוגות וחברים וקבוצות. בוילות כגון אלו ניתן להתאכסן בקבוצות 8-25 איש. בחודשים אוקטובר-מאי ניתן להזמן גם פחות משבוע ויש גמישות בכל הנוגע ליום הכניסה. 

טירות בטוסקנה

טירות עתיקות, ששימשו בתי אצולה או משפחות מלוכה בעבר והיום משמשות להארחה וללינה. שיטת האירוח המקובלת בטירות אלו הינה בסגנון בית מלון, על בסיס ארוחת בוקר וההזמנות בהן ניתנו גם על בסיס יומי .








טיפים ללינה לשוהים בטוסקנה
  • הלינה המקובלת היא משבת לשבת. בעונת התיירות הבוערת (אפריל-אוקטובר) כמעט בלתי אפשרי למצוא השכרות המאפשרות לחרוג ממנהג זה. לציבור הדתי קיימות מספר אלטרנטיבות מתאימות. 
  •  בסיומה של כל שהייה יש לשלם לבעלי המקום את עלות הניקיון הסופי, שאינה חלק ממחיר ההשכרה.
  • במרבות ההשכרות החלפת מצעים ומגבות אינה יומית אלא שבועית שרות החלפה יומי בתשלום נוסף.
  • יש לוודא בעת ביצוע ההזמנה האם המחיר כולל צריכת מים, חשמל, חימום וגז. 
  • חובה להגיע לוילה ו/או בית הדירות בשעות הנקובות על השובר, אחרת יש להודיע מראש. 
  • אין אפשרות להלין יותר ממספר הנפשות המצוינות בכל אתר נופש, המשכירים מקפידים על כך.


Booking.com



Save on your hotel - hotelscombined.co.il
 איסתא תיירות ונופש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה