מלון פולמן ברצלונה סקיפר בברצלונה

מלון פולמן ברצלונה סקיפר בברצלונה




פולמן ברצלונה סקיפר הינו מלון יוקרתי ברמת 5 כוכבים, הממוקם ליד האולימפיק פורט בברצלונה. המלון נמצא במרחק 100 מטר בלבד מהחוף וכולל גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי ו-2 בריכות חיצונית.

מלון מודרני זה מציע חדרי אירוח מרווחים עם טלוויזיית אל.סי.די. בגודל "32 ומכשיר די.וי.די. . בנוסף לכך, החדרים כוללים גם חדר אמבטיה אלגנטי עם מקלחת גשם.

פולמן סקיפר כולל בריכת גג עם נוף יפה על העיר ועל הים. הבריכה מחוממת ופותחה לאורך כל השנה. למלון יש גם טרסה גדולה עם כיסאות שיזוף.

המלון נמצא ליד תחנת המטרו סיטאדלה וילה אולימפיקה, במרחק 2 תחנות בלבד ממרכז העיר ההיסטורי. גן החיות של ברצלונה והסיטאדלה פארק נמצאים גם כן בקרבת מקום.



להזמנה פולמן ברצלונה סקיפר



Booking.com

פארק סטיודלה 

פארק סטיודלה  Parc de la Ciutadella, העירוני הוא ה"ריאה ירוקה" של ברצלונה. לא פארק רגיל. בשנת 1869, הריסתו של המצודה הצבאית, שנבנתה במאה הקודמת על ידי פיליפ ה ', היתה משמעותית ביותר עבורברצלונה עם המראות שלה שנקבעו בחוזקה על התערוכה העולמית 1888. התוצאה היתה פארק שבו האדריכל יוספ פונסרה התאים לצרכי היריד העולמי. שרידים של התערוכה עדיין ניתן לראות היום בפארק דה לה סיוטאדלה, עם מבנים כגון קסטל דלס Tres דרקונים, אשר כיום ממוקמת המסעדה המקורית שתוכננה עבור התערוכה על ידי Domènech i Montaner, מפל ואגם, שתוכנן על ידי Fontseré, ואת בית הצמח היפה, את האומברקל ואת בית הזכוכית, את היברנאקל. גן החיות של ברצלונה עמד בצד השני של הפארק מאז 1892. הפרלמנט הקטלאני עומד במצעד, בארסנל הצבאי לשעבר של המצודה. בקרבת מקום, ניתן לראות העתק של הפסל היפה של ג'וזפ לימונה, "El desconsol" (מצוקה), שהוא אחד היצירות החשובות ביותר בפארק. ענק ממותה ו bandstand הם בין שאר המרכיבים אשר מהווה הפתעה למבקרים זה פארק תוסס מרכזי בברצלונה, אשר משתרע על שטח של 18 דונם.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com הדקה ה- 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה