לילה בלתי נשכח בלונדון

לילה בלתי נשכח בלונדון 


Booking.com

מלון Cadogan Gardens בלונדון


מלון יוקרתי שנבנה בשלהי המאה ה- 19 על ידי לורד צ'לסי ברבוע נייטברידג' היוקרתי בלונדון, שימש בעבר כמלון וכמועדון חברים מועדף על ידי האריסטוקרטיה, הפוליטיקאים והסלבריטאים, ונחשב לאייקון בין מלונות העיר. לפני כמה שנים הוא עבר שיפוץ מלא כדי להצעיד אותו קדימה. כל התשתיות בו חודשו, והוא אובזר בטכנולוגיה מתקדמת אך שמר על החזית הוויקטוריאנית המסורתית, כולל העיצוב והריהוט בחדרים. המראות הגדולות, כמו גם הנברשות מזכוכית מורנו, והווילונות הכבדים עם הצבעים העשירים משרים אווירה קצת דרמטית.

במקביל לשיפוץ, נבנו במלון חדר כושר עם מכשירי אימון מהשורה הראשונה וכן ספא המציע מגוון טיפולים. במלון 58 חדרים בגדלים שונים, כולל סוויטה נשיאותית וארבע דירות עצמאיות לאנשים שמבקשים לשהות בעיר תקופה ארוכה. בכל החדרים מיטב הטכנולוגיה ובכלל זה מסכים דקים, נגני די.וי.די ואינטרנט חינם. פריטי הטיפוח בחדרי האמבטיה הם של מולטון בראון.



מלון מלמיסון בלונדון 


מלון מלמיסון מפואר יחסית ויקר למדי, אבל קרוב לכמה מאתרי החובה של העיר: מוזיאון לונדון, כנסיית טמפל, גלריית וויט הול, סמיתפילד מארקט ועוד. 97 חדרים, יש ברסרי צמוד ועיצוב הפנים כבד מאוד.

חדרים מסוגננים, בר השמפניה "וואובה קליקוט שמפיין" והבראסרי-בר התת קרקעי, הופכים את מלון מלמיסון לונדון (Malmaison London) לבסיס מושלם לכל המבקרים בלונדון.

מלון מלמיסון לונדון הינו אידיאלי עבור סופשבוע יוקרתי, וממוקם היטב עבור נסיעת עסקים. בסיס אופנתי זה, נמצא בקצה רובע המייל המרובע (דה סקוור מייל דיסטריקט) וקרוב לתחנת הרכבת והרכבת התחתית ברביקן.

כל חדרי השינה המפוארים כוללים מיטה גדולה, מקלחת סילונית, ונגן תקליטורים.


מלון דורנטס בלונדון 


מלון דורנטס הינו נכס מהמאה ה-18 הנמצא באזור שקט של מרילבון, ונמצא בבעלות משפחתית מאז שנת 1921, המון עץ כהה המכסה את הקירות. בר מצויד היטב בקומת הלובי לצד גריל רום אמיתי, וקהל של אנשי עסקים הממלאים אותו באמצע השבוע ומפנים לקראת סופשבוע למשפחות.
המיקום של המלון מצוין באזור Mayfair, קרוב למרכז עסקים והקניות של רחוב אוקספורד מצד אחד ובמרחק הליכה מריג'נט פארק מן העבר השני, למי שרוצה להירגע מהמולת העיר בקצת נוף ירוק. תחנות רכבת תחתית נמצאות במרחק הליכה.

המסעדה של מלון דרונטס מציעה חווית סעודה אלגנטית, ואילו הבר כולל טרקלין נעים ואח מקורית.

רבים מהחדרים בדרונטס כוללים ריהוט עתיק. הצוות יספק לכם שירות ידידותי ויעיל.

רציף יורוסטאר שבתחנת הרכבת הבינלאומית סנט פנקראס נמצא במרחק 10 דקות נסיעה באמצעות מונית.









                               

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה