מטיילים בארצות הברית

בארצות הברית ככלל עדיף להתרכז באזור גיאוגרפי מסוים ולמצות אותו, מאשר לטייל בהמון נקודות ורק ממש לנגוע בהם. מי שמעוניין במזרח ארצות הברית מומלץ לחלק את זמן הטיול בהתאם למספר הערים בהן הוא מתעתד לבקרר ולא לשכוח בזמן הנדרש להגיע מעיר אחת לשנייה.

אלו החוששים לנהוג בארצות הברית בכוחות עצמם, יכולים לבחור בכרטיס נסיעה באמריקה כולה, של חברת הרכבות האמריקאית אמטרק. זו דרך בלתי שגרתית לטייל ברחבי אמריקה ולהגיע תמיד למרכזי הערים, אך כדאי לתכנן את המסלול.

Booking.com




אם מוקד הביקור המתוכנן הוא מערב ארצות הברית כדאי להפריד בין משך הזמן של השהייה בערים כמו לוס אנג'לס וסן פרנסיסקו לבין משך הזמן הנדרש לביקור בפארקים הגדולים של המערב. המרחקים הגדולים בין הפארקיםם דורשים לפחות שבוע, על מנת לטעום את טעמם של פארקים כמו ילוסטון, גראנד קניון, ברייס קניון וציון פארק. ליוסמיטי, למשל מגיעים לסן פרנסיסקו, אך יש להקדיש לו כשלושה ימים כולל הדרך. עדיף לבקר ביוסמיטי בתחילת הקיץ על מנת להתרשם ממפלי הענק המידלדלים לקראת סוף עונת הקיץ לזרזיפי מים דקיקים..

אם אתם מתעתדים לבקר קרוב משפחה בניו-יורק, לוס אנג'לס ומיאמי, הרי שאחרי מספר ימים בתום הביקור כדאי להתחיל לטייל בסביבה. חברות לא מעטות מוכרות טיולים עם הדרכה בעברית בסביבה הקרובה או הרחוקה של הערים הללו.

ללינה בטיול משפחתי ברחבי אירופה או ארצות הברית, מומלץ לבחור באחת מרשתות המלונות הגדולות. רשתות מסוימות מאפשרות להזמין את חדרי המלון לכל יעדי הטיול בשיחת טלפון אחת. רשת הולידי אין אינה גובה עבור ילדים בחדר הורים.

בארצות הברית רשת מוטל 6 היא הזולה מכולם וניתן לרכוש בארץ שוברים במחיר זול אחיד לכל הרשת ברחבי היבשת. לינה במלונות השייכים לרשת מסוימת מאפשרת לבנות מסלול טיול סביר שיהיה מבוסס על מפת מיקום המלונות.
החלטתם שנוסעים לארצות הברית ?

מסלול מומלץ בארצות הברית

שלושה ימים לפחות שווה להשקיע בסן פרנסיסקו, שהיא אחת מהערים היפות בארצות הברית. כדאי מאוד לבקר גם בעיירה סולסוליטו ובפארק הלאומי מיור ווד שבקרבת העיר. כשיוצאים מסן פרנסיסקו כדאי לנסוע לאורך כביש מס' 1, ולעצור לטיול רכיבה באחת מחוות הסוסים הרבותב דרך,

ביקור בעיר מונטריי, שיש בה אקווריום גדול ומזח דייגים עם המון מסעדות טובות וזולת, וגם בכרמל, עיר יפהפיה.

בדרך לפארק יוסמיטי, עוברים דרך עמקים פוריים והרבה חנויות יין וריבות, משם כדאי להמשיך ללאס וגאס, שמפורסמת לא רק בגלל ההימורים אלא כעיר לכל המשפחה, שמציעה את ההופעות הטובות בעולם. לנים במוטל זול, ומבקרים בבתי המלון הגדולים והמפוארים של הסטריפ, בשביל ההופעות והאטרקציות, וכדאי לאכול סעודות בופה טובות וזולות.

מלאס וגאס כדאי להמשיך לגדה המערבית של הגרנד קרניון. ניתן להאריך את הטיול לכיוון לוס אנג'לס עם עצירה בסן דייגו, או לחזור לארץ דרך ניו יורק ולבלות בה כמה ימים.

כשמטיילים בפארקים בארצות הברית גובים דמי כניסה לפי רכב. המחיר הממוצע למכונית רגילה הוא 25 דולר. אם מתכננים במהלך הטיול לבקר ביותר מארבעה פארקים לאומיים, כדאי להצטייד בכרטיס אמריקן איגל, המעניק כניסה חופשית לכל הפארקים במשך השנה.


לינה בארצות הברית

במהלך הטיול מומלץ ללון במוטלים זולים וטובים הממוקמים בערי הלווין מסביב לערים הגדולות או לאתר המרכזי בו מבקרים. בטיול כזה, המלון לא נועד לפינוק אלא להתקלח ולהניח את הראש בסוף יום טיול.
מומלץ לישון במוטלים ששייכים לרשתות, בהן האיכות מובטחת ולא לעצור במוטל בבעלות פרטית. לרשת הולידיי אין למשל, יש רשת טובה של מוטלים. הואיל ובטיול מסוג זה ממילא מתכננים מראש את המסלול מומלץ להזמין את כל הלילות באמצעות האינטרנט, כי במוטלים הטובים התפוסה גבוהה כל השנה.

Booking.com



אוכלים בארצות הברית

האוכל בטיול כזה יכול להיות מעולה ולא יקר. חוץ מרשתות הג'אנק פוד, יש בכל מקום לאורך המסלול מסעדות אתניות טובות וזולות, ואפשר להתנסות באוכל סיני, וייטנאמי, קוריאני, מקסיקני ועוד.

טיסות לארצות הברית
טיסה מישראל ללוס אנג'לס או לסן פרנסיסקו עולה בממוצע 1800$ ואם לא נוסעים בימים הכי מבוקשים בעונה, נין להשיג כרטיסים זולים יותר. כאשר השער הדולר נמוך כדאי לנצל זאת ולנסוע לטיול חלומי בחוף המערבי של ארצות הברית.



מטיילים בארצות הברית





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה