סנטוריני המדהימה


סנטוריני הוא אחד האיים המתויירים ביוון, וזה גם החיסרון אבל הנופים מרשימים. באי קיים הר געש פעיל, שיצר את צורתו המיוחדת של האי בצד אחד צוקים שצונחים לים בקו אנכי, ובצדו השני חופים יפים ונוחים לגישה.

כשנמצאים בסנטוריני כדאי להתמקד בקצוות, בעיירות שבתיהן הלבנים הנאחזים בקושי במצוקים שמעל המפרץ הכחול. הכפרים בלב האי די מאכזבים.

יש לאי צורה של בננה, כשחלקו הפנימי הוא שרשרת צוקים כהים ופראיים, המזדקרים מתוך הים הצלול הצבוע בגווני כחול וירוק. על מורדות הצוקים גולשים בתים כפריים צבועים לבן ומעוטרים בכחול, ויש גם שרידים של חמש טירות ונציאניות עתיקות, שנבנו כדי לסייע בהגנה על האי מפני שודדי הים.

החופים המיוחדים, יחד עם העיירות הציוריות על סמטאותיהן הצרות, הבוטיקים, הטברנות ובתי הקפה, הכפרים מוקפי הכרמים הירוקים וגינות ירק, וההר המזדקר במרכזו של האי, יוצרים אווירה רומנטית והופכים את סנטוריני לאתר אידיאלי לירח דבש או חופשה לאוהבים,

פירה בירת האי, ממוקמת בנוף יפה אבל היא תיירותית מאוד ומלאה בחנויות למזכרות.

איה תלויה על צוק בקצה הצפוני של האי, והיא הרבה יותר אלגנטית ויפה מפירה. פה יש סמטאות יפות שמשקיפות לטרסות המשובצות בבריכות שחייה פרטיות, יש מלונות, חנויות למזכרות וגלריות.

קאמארי היא טיילת רצופת טברנות ועוד חנויות למזכרות



Booking.com



מה עוד אפשר לעשות באי סנטוריני ?

יש באי מספר מקומות מעניינים לצלילה כמו אתרים בהם עדיין מתרחשת פעילות וולקנית, מערות וגם הריסות וששקעו למצולות.
לרכב על גבי טרקטורון או טוסטוס. סוכנויות להשכרה אפשר למצוא בכל פינה.
בחודשי הקיץ חיי הלילה בסנטוריני פעילים במיוחד ומתרכזים בפירה. ערב בטברנה המקומית, כולל ארבעה מופעים עם מיטב אמני אתונה, כיבוד קל ויין מאפשרים גם לשיר וגם לרקוד .





זהו מלון נוח ואלגנטי השוכן בהדר על צוק, ומספק נופים מרהיבים של הים, בפירה טאון, עיר הבירה של סנטוריני.

מלון סוויטס קוסמופוליטן
מתגאה בבריכה עם שפת אינסוף שתלויה מן המצוק ומרפסת שיזוף עם אחד המראות המרשימים ביותר של קלדרה והר הגעש.

מלון סוויטס קוסמופוליטן מציע 10 סוויטות שונות של אירוח ולינה,המעוצבות באלגנטיות בסגנון סנטוריני והכוללות מרפסות מקורות פרטיות או פרטיות למחצה או מרפסות עם נוף לים ולהר הגעש.

מיקומו של המלון בלב של פירה, מציע גישה אל חיי הלילה הקוסמופוליטיים של הבירה של סנטוריני. המנזר הדומיניקני, הקתדרלה הקתולית, המוזיאון הארכיאולוגי והרכבל נמצאים במרחק של כמה צעדים מהמלון.



Booking.com
אתר הנופש סנטוריני קסטלי ריזורט

אתר הנופש סנטוריני קסטלי ריזורט  ממוקם בצלה של העיירה ט'ירה העתיקה, מלון 5 כוכבים זה נמצא במרחק רק כמה מטרים מן החוף החולי השחור של קאמארי, באזור לאקומטה.

המלון מציע שילוב ייחודי של ארכיטקטורה קיקלדית יפה עם קירות לבנים ובהם כתמי צבע, קרבה לאתרים מעניינים וכן מתקני נופש מלאים.

אווירת השלווה במלון-ספא זה מציעה נווה מדבר של שקט. מספר מתחמי בריכה והטרסות במלון הינם אידיאלים עבור חופשה מרגיעה.

האורחים יכולים ליהנות מארוחות צהריים וערב על המרפסת המוצללת או מחטיפים ומשקאות תחת סככת הקיץ על שפת הבריכה. אורחים ספורטיבים יכולים ליהנות משימוש במגרש הטניס, חדר כושר או טיול לאורך החוף וחוויית חיי הלילה של קאמארי.

המלון ממוקם בנוחות במרחק 4 ק"מ משדה התעופה הבינלאומי של סנטוריני, במרחק 10 ק"מ מנמל אט'יניוס ובמרחק 10 ק"מ מעיר הבירה של האי, פירה. ההריסות של העיר העתיקה ט'ירה ממוקמות על גבעה הנמצאת במרחק קצר מהמלון.



הצעה לסיור בסנטוריני
סנטוריני מהאיים היפים ביוון, סמל השקט והשלווה, במעמקים, ממלכה סודית שנבלעה במצולות הים האגאי ומעל הר געש קדום שהחריב את התרבות המינואית העתיקה.
אם מגיעים דרך האונייה עוגנים בלב הר הגעש ושטים בסירות לנמל אטיניוס. ממשיכים בנסיעה במעלה המדרון של הר הגעש לתצפית מרהיבה על האי. טועמים מהיינות המפורסמים של סנטוריני. נוסעים לאורך הנופים הקסומים של האי לעיירת האומנים איה, שם נהנים מהליכה רגלית בין הגלריות והחנויות הססגוניות. מתרשמים מהאווירה הרומנטית של העיירה היפה ביותר באי, על רקע הנופים הוולקניים המיוחדים.

בירת האי פירה, אפשר לחזור בהליכה רגלית מהחנייה דרך הסמטאות מתרשמים מהבתים הנראים כתלויים על צוק, מהאתרים, מהחנויות ומהחגיגה הצבעונית השמחה שאינה פוסקת בעיר התיירותית המרכזית של האי.

מקומות רומנטיים מומלצים נוספים :


בחבל טוסקנה שבאיטליה הרומנטיקה כלולה במחיר. בגלל הנוף הכפרי הקסום, הגבעות הירוקות והעגלגלות, כרמי הזיתים והגפנים, הכפרים והעיירות, האחוזות והמצודות, המוזיקה והאומנות, וגם המטבח העשיר והיינות המובחרים.
להמשך חבל טוסקנה רומיאו ויוליה



בתאילנד יש כל מה שגן עדן מהסוג הרומנטי צריך לכלול - פוקט, קוסמוי, קופנגן, או קו-פיפי כוללים בעיקר נוף נפלא, שייקים אקזוטיים והרבה אפשרויות למנוחה ובטלה, כמו שצריך.
להמשך תאילנד גן עדן רומנטי




 הדקה ה- 90

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה