איוס המקסימה איי יוון



תושבי האי איוס חווים את החיים הטובים : ים צלול ואוכל נפלא בתים מרווחים עם נוף נפלא למפרץ. האי קטן 17 קילומטר אורך ו- 8 קילומטר רוחב. גם בשיא הקיץ מזג האוויר נעים. באי יש שלושה מוקדי פעילות עיקריים:


הנמל שהוא נקודת ההגעה היחידה לאי מאופיין בתחושה נעימה יש בו טברנות ומסעדות.

הווילג' היא עיירה עתיקה, עם סמטאות אבן ציוריות ובתים לבנים. כמעט בכל אחד מבתי האבן בעיירה ממוקם בר דיסקוטק, דבר שמושך צעירים מכל העולם, מקומות הבילוי, החנויות והסופרמרקטים פתוחים עד השעות הקטנות של הלילה .

חוף מילופוטס חוף חולי ארוך, עם המון שמשיות מקש ומיטות שיזוף, מי הים שקטים וצלולים ובמרכז החוף ניצבת בקתת הספורט הימי שמפעיל פעילות אתגרית במקום גלישת גלים, סקי מים, בננות רגילות ומרחפות, אבובים בדרגות קושי שונות, סירות קנו וסירות פדלים. השכרת סירות מנוע.



במלון מסורתי אך מאובזר היטב זה, תוכלו למצוא בסיס נוח לחופשתכם, עם דגש על השירות והאירוח המצוינים המאפיינים את האי.

שהייתכם תהיה נוחה ונעימה, החדרים שלנו מצוידים במטבח מאובזר ובחדר אמבטיה. החדרים מעוצבים בצבעי פסטל נעימים בכדי ליצור סביבה מרגיעה עבורכם. עם 11 חדרים בלבד, הצוות במוסד מיוחד זה תמיד מוכן לסייע ולעזור לכם להפיק את המירב מחופשתכם. האווירה הידידותית, גישה נוחה לאוטובוסים והיופי של האי שאין דומה לו יהפכו את חופשתכם לחוויה בלתי נשכחת.

להזמנה מלון אפרודיטה באיוס





רק עשר דקות מנמל איוס ומן החוף המפורסם של מילופוטס, מלון בוטיק לבאנטס איוס ניצב על חוף זהוב ומציע נוף מדהים לעבר האיים הקיקלאדיים הסמוכים.

כל חדר מאובזר היטב הינו ייחודי בסגנונו וכולל מיטות ארוכות במיוחד, מיני בר, כספת, טלוויזיה, מזגן, חדר אמבטיה עם ג'קוזי ומרפסת. אורחי המלון מקבלים סלסלת קבלת פנים הכוללת פירות ומים מינרליים.

לצד המתקנים המודרניים הכוללים מסעדה, בר, מרכז כושר, בריכת שחיה חיצונית ושירותי דלפק קבלת 24 שעות ביממה, המלון מציע גם גישה חופשית לאינטרנט אלחוטי וכן שירות הסעות חינם מן/אל הנמל.

מלון בוטיק לבאנטס איוס פתח את שעריו רק לאחרונה. המלון נבנה על פי עקרונות הארכיטקטורה המסורתית של איוס, עם משטחי אבן גדולים המורכבים מאבנים שנאספו בהרים הסמוכים. לובן המלון משתלב יפה בצבע הכחול של הים.

למבחר מלונות מומלצים באיוס


Booking.com
Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה