לשוט לקרואטיה





בנוסף לקורס מקצועי למשיטי יכאטות, שבסיומו זוכים התלמידים לרשיון משיט יאכטה בינלאומי ליאכטה באורך של עד עשרים וארבעה מטר, מציע מועדון החברים של בית הספר מבחר פעילויות לאנשים ולמשפחות שאוהבים את הים אבל לא מעוניינים להשקיע המון כסף. בין היתר, אפשר להפליג על יאכטות של המועדון עם חברים או עם המשפחה, להשתתף בהפלגות דיג ליליות.

פלוטילה היא שיירה של כלי שייט בנופש משותף. מספר פעמים בשנה מוציא SEA GAL שיירה של יכאטות לשייט חופים במקומות שונים בעולם. לקרואטיה מגיעים בטיסה וממשיכים למרינה יפהפייה שם מחכים היאכטות: לבנות, יפות ומלאות בהבטחות למסע של הרפתקאות וריגושים.

למשפחות ולילדים מדובר בחוויה מדהימה מיוחדת ושונה. הדינמיקה המשפחתית על היאכטה המשייטת היא משהו שמשפחות לא זוכות לחוות בחופשה רגילה. הילדים עוזרים בהשטת היאכטה וזוכים להרגיש אחראים ובוגרים.

ההפלגה לאורך חופי קרואטיה, הפלגת נופש המיועדת למשפחות עם ילדים ולשאר תיירים אוהבי נופש. בכל יום מפליגים במשך לא יותר מחמש שש שעות בים רגוע וכך נהנים משני עולמות: מצד אחד, הפלגה מקצועית ומהנה על היאכטה, ומצד שני ביקורים בערי חוף מקסימות ושיטוטי ערב במקומות מיוחדים. בהפלגה עוגנים באחד המפרצים המדהימים, כדי לשנרקל, לשחות או כל מה שתבחרו.

קרואטיה היא גן עדן לתיירות יאכטות, עם חופים מהיפים בים התיכון, והשילוב בין ערי חוף עתיקות, מרינות רומנטיות, איים ירוקים, מפרצים מדהימים וחברה משגעת.


חופשות עם המשפחה? הפלגות עם החברים? את מקצועות הים לומדים ב"שיא גל", בית הספר לשייט הגדול והמוביל בישראל



Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה