איך כותבים בלוג בתיירות ?


איך כותבים בלוג בתיירות ?

עיקר כוחו של הבלוג התיירותי הוא תיעוד ושיתוף העולם בחוויות המטיילים, במראות שאליהם הם נחשפים ובסודות הקטנים והחשובים שהם לומדים על כל אחד מהמקומות אליהם הם מגיעים. ההמלצות האישיות הן סוד הקסם שמושך אל הבלוגים תיירות המוני קוראים. אלה מפנטזים, באמצעות הסיפורים האישיים והתמונות מן האלבום הפרטי של הבלוגרים הנודדים, על מקומות שאליהם אולי לעולם לא יגיעו, או נעזרים בהם על מנת לתכנן בעצמם טיול, שיסתמך על חוכמתם של בעלי ניסיון.


להלן המלצות למטיילים/ תיירים שרוצים לתעד את המסע שלהם:

יש להגדיר קהל יעד - כתיבה לתרמילאים שונה מאוד מכתיבה לטיילים שמעדיפים בתי מלון מפוארים. מגדירים קבוצת התייחסות וממקדים את הכתיבה והעצות כך מתאימים לקוראים ספציפיים.

הקפדה על כתיבה ברורה ועניינית, פסקאות קצרות וכותרות שמבהירות לגולשים אקראיים במה מדובר, כדי שלא יאבדו את הסבלנות ויפנו לבלוג תיירותי אחר.

עצות מעשיות ממוקדות ותכליתיות בהמלצות על קו רכבות, בית הארחה, מוזיאון או חנות, יש לצרף את כל הפרטים שיש החל משעות פתיחה ועד מחיר הכרטיס.

אנקדוטות אישיות יש למסגר או להפריד ויזואלית מהטקסט הכללי...

יש לבחור מערכת ניהול בלוגים ידידותית וקלה לתפעול.

תמונות מיוחדות וייחודיות מכל מסע שלכם, או של החברים שלכם יוכלו לעורר עניין והתפעלות בקרב הגולשים.

והפיצו את בשורת הבלוג התיירותי בכל הזדמנות. מוסיפים את כתובת הבלוג לחתימה שלכם במייל, שולחים לרשימת חברים ברשת, נכנסים לפורומים של מטיילים וכשאתם כותבים שם, מוסיפים קישור לבלוג. אחרי שיוצרים רשימת קוראים מעדכנים את הבלוג לעתים קרובות, כדי שיהיה עבור מה לחזור.

בהצלחה



Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה