קאלדיאה ספא באנדורה

המקום הפנטסטי ביותר באנדורה בצפון ספרד הוא אתר המרחצאות החמים קאלדיאה Caldea השוכן בעיירה אסקאלדס אנגורדני Escaldes Engordany, הצמודה לעיר המרכזית - אנדורה לה וולה.

קאלדיאה היא צירוף קצת מוזר, אבל מלא חיים של פארק מים למשפחות, מרחצאות שמבוססים על מים חמים טבעיים הנובעים מבטן האדמה, ואתר ספא ובריאות, שמציע שמונה טיפולים שונים, בהם בין היתר טיפול באבנים חמות, מסאז'ים בשלל טכניקות, שיזוף במכונות חדשניות ומיני טיפולים מתוחכמים אחרים שאמורים להועיל לבריאות הגוף והנפש.

האתר פתוח בכל יום עד 22:00 בערב.




מלון קאסה קאנוט הוטל רסטורנטה (Casa Canut Hotel Restaurante), הידוע בכל רחבי אנדורה (Andorra) בשל מסעדת הגורמה שלו, כולל 30 שנות ניסיון של מלון קטן ומסעדה בניהול משפחתי.
המלון מציע שירות ידידותי עם מגע אישי, ושומר עדיין על הרבה מהקסם והאופי כפי שהיה בעת פתיחתו, יחד עם הטכנולוגיות החדישות ביותר וחללי פנים עכשוויים, שעוצב על ידי מעצבים בינלאומיים ידועים.
המלון שוכן בקרבה למרכז הפנאי והספא קאלדיאה (Caldea), ומציע גישה נוחה לאתרי הסקי. המלון מציע ביצוע צ'ק-אאוט מאוחר, בכפוף לזמינות.

מלון רוק בלאן ממוקם באזור המסחרי של העיר, במרחק של רק 150 מטרים מן קאלדיאה ( Caldea ), מציע גישה ישירה אל שני הרחובות הראשיים של אנדורה .
המרכז התרמי מציע מגוון רחב של תוכניות יופי, בריאות והרפיה. במסגרת השירותים שהמלון מציע, אתם יכולים ליהנות מבריכת שחייה חיצונית ומסולריום על המרפסת של המלון (פתוחה במהלך הקיץ), מבריכת שחייה מקורה עם מים תרמיים , ג'קוזי, סאונה, חמאם טורקי, חדר כושר, UVA וסיוע רפואי . בערבים תוכלו להתעדכן עם חברים, בני משפחה ועמיתים לעבודה באמצעות חיבור האינטרנט האלחוטי של המלון שהינו זמין באזורים הציבוריים של המלון.
מלון רוק בלאן זכה לקבל את תווית האיכות "Q" של השלטון של אנדורה עם 3 איזכורים : תרמי, גסטרונומי, עסקים.

Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה