מסע אישי שרלוט צפון קרוליינה ארה"ב

איי החוף של צפון קרוליינה, מכונים גם outer banks, שוכנים כאלף קילומטר מדרום לניו-יורק וכאלפיים קילומטר מצפון לפלורידה, לאורך החוף המזרחי של ארצות הברית.

לאורך לשון היבשה ושרשרת האיים שלושה מרכזיים ועוד כמה קטנים ולא מיושבים שאורכם הכולל כ- 250 קילומר ורוחבם, אינו מגיע ליותר מ- 700 מטר, מתח כביש אחד מרכזי, שכיוונו הכללי מצפון לדרום. כל סטייה ממנו מובילה בתוך זמן קצר מאוד אל דיונה חולית, המשקיפה על האוקיינוס האטלנטי ממזרח או על מיצר פאמליקו, גוף המים המרכזי המפריד בין האיים לחוף המזרחי של ארצות הברית.

נמל התעופה הקרוב, בעיר ראלי, שבצפון קרוליינה, מרוחק כארבע שעות נסיעה לאורך כביש מס' 64 בכיוון מערב. המגדלור של כף האטראס The Cape Hatters Lighthouse הוא הגדול והמפורסם באאוטר בנקס, ומכונה המגדלור של אמריקה.

הנחיתה הראשונה שלי בארה"ב היתה בשרלוט צפון קרוליינה, אך יצא לי לבקר את העיר רק לאחר זמן מה. לפעמים מגיעים למלון עירוני ושוכחים מהטבע ... עד שהטבע מזכיר לך שהוא שם גם ממלון הילטון אין גארדן בשארלוט צפון קרוליינה בארהב ... זריחה מדהימה בהפסקת קפה - סיגריה מביאה אותך לחוות את היקום בהדרו .... מעל בריכת המלון כאשר אתה מרים עיניך ולו במעט נגלה  יצירת מופת של בורא עולם



 מצאתי את המלון בשדה התעופה שהוא מפואר  למדי







כאשר שוטטתי בין המגדלים של שרלוט מצאתי קניון לעתיקות עם המון דברים יפים בתוכו. בארה"ב פזורים אלפי קניונים לעתיקות כאלה חלקם גדולים יותר חלקם פחות, מכילים בתוכם אלפי פריטים מעתיקות של אנשים שחלפו מהעולם הזה, או אנשים שתרמו את חפציהם לחנות.





צייד שהוא תחביב פופולרי בארה"ב בין היערות האין סופיים, לצד תמונות עתיקות.




ביקור באחד מיני רבים הקניונים של שרלוט המודרנית בין החולצות למכירה מצאתי פסלון מדהים עתיק בין החולצות המודרניות בעלות השם.





Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה