אירופה פארק עם הילדים לגרמניה

לא הרחק מפרנקפורט שבדרום גרמניה שוכן אירופה פארק, פארק שעשועים גדול יותר, מעניין יותר וזול יותר הרבה מיורודיסני של פריז. סביב הפארק שבגרמניה קל למדי למצוא בתי אירוח חדשים, המתאימים למשפחות.

פארק אירופה הוא ממוקד, זמין, אטרקטיבי לכל הגילאים, מספק וממלא את כולם באושר. פארק אירופה משתרע על שטח ענקי, יש בו למעלה ממאה מתקני שעשועים ויותר משלושים מסעדות, ובתי מלון כמובן. כדאי שתקדישו לפארק הזה לפחות יומיים אם לא שלושה. בתי המלון הצמודים עוצבו בנוסח ספרדי איטלקי ומאפשרים לינה, גישה נוחה ובעיקר אפשרות להורים להתמקד במה שמעניין אותם יותר כמו פינוקי ספא, אוכל טוב וחיי לילה בזמן שהצעירים רכובים על רכבות ההרים והקרוסלות שבפארק.

מלבד המתקנים, פארקי השעשועים מספקים מופעים, תהלוכות ואירועים מיוחדים. כוונו את מועד החופשה שלא תהיו בפארק בימי שבת וראשון בגלל העומס והתורים. ימי שישי הם הנוחים ביותר ואם רוצים יותר חופשה של רביעי-שישי כולל שני לילות באחד המלונות הסמוכים, מספיקה בהחלט.




איך מגיעים לפארק אירופה?
פארק אירופה שוכן בעיירה RUST בדרום מערב גברמניה כ 45 ק"מ מהעיר פרייבורג. משדה התעופה בפרנקפורט ממשיכים במכונית שכורה לאורך הכביש המהיר A5, לכיוון דרום, ויורדים ממנו ביציאה 57B לכיוון RUST משך הנסיעה כשלוש שעות. אפשר לעשות את הדרך גם מכיוון ציריך שבשוויץ כשעה וחצי נסיעה.

מבוגר 29 יורו, ילד 26 יורו.



Save on your hotel - hotelscombined.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה