מלון אמארי ווטרגייט בנקוק


מלון אמארי ווטרגייט בנקוק




מלון אמארי ווטרגייט הוטל הממוקם בבנגקוק ( Bangkok ), במרחק של צעדים אחדים מסנטרל וורלד פלאזה ושוק פראטונאם ( Central World Plaza ו Pratunam market ) ובמרחק של 40 ק"מ מנמל התעופה סובארנאבומי ( Suvarnabhumi ), כולל בריכה חיצונית, ספא ו- 6 אפשרויות לסעודות .

מלון 5 כוכבים זה הינו ממוקם במרחק של 5 ק"מ מכיכר סיאם ( Siam ) ובמרחק של 8 ק"מ ממרכז הכנסים הלאומי של קווין סירקיט ( Queen Sirikit ) . מרכז התערוכות BITEC נמצא במרחק של 15 ק"מ ממלון אמארי ווטרגייט.

כל החדרים במלון אמארי ווטרגייט הינם מצוידים עם טלוויזיה 40 אינץ' LCD ונגן DVD. גישה לאינטרנט אלחוטי ולאינטרנט בפס רחב הינה מוצעת בחדרים. חדר אמבטיה פרטי עם מוצרי אמבטיה הינו צמוד בכל החדרים.

ניתן למצוא מגרש סקווש וסטודיו אירובי במרכז הכושר Clark Hatch . האורחים יכולים לארגן עיסויים בספא Sivara או לקבוע תור לעיצוב שיער בספא היוניסקס היוקרתי של עיצוב השיער והציפורניים . ישנם גם חדרי סאונה ואדים עבור מרגוע לאורחים .

המסעדה עטורת הפרסים, Thai on 4 , מציגה מטבח תאילנדי אותנטי עם טוויסט עכשווי. מסעדת Heichinrou מגישה מאכלים קנטונזיים ודים סאם. אורחים המעדיפים תפריט בינלאומי יכולים לבקר במסעדת Promenade הפתוחה 24 שעות ביממה .











Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה