הונג קונג מנהטן של המזרח הרחוק

הונג קונג מנהטן של המזרח הרחוק



הונג קונג היא עיר מהממת מלאה בגירויים צבעים, קולות, ריחות, טעמים, לחות ומעל לכל הצפיפות מטורפת. הונג קונג כיום היא בשליטת סין וכרגע היא שילוב עוצר נשימה של מערביות וסיניות: הרחובות מלאים בכל טוב העולם המערבי, אבל בדוכנים שלצדם מוכרים דגיגים מיובשים וסנפירי כריש.

איך מגיעים להונג קונג?
החברה היחידה שטסה ישירות מישראל להונג קונג אל-על, מדובר בטיסה ארוכה של 11 שעות אפשר לברר גם בחברות תעופה אחרות על מנת להוזיל את המחיר רק שהטיסה לא ישירה. הדרך המהירה והזולה ביותר להגיע להונג קונג היא ברכבת מהירה 20 דקות לקואלון, 25 דקות לאי הונג קונג.

טיסות זולות להונג קונג 

המקום הקרוי הונג קונג מורכב משלושה חלקים: קאולון, האי הונג קונג והטריטוריות החדשות. מסביב פזורים איים אחרים. ובאמצע ים. התוצאה היא שהתושבים משתמשים במעבורת שיוצאת במסלולים קבועים כל עשר דקות רבע שעה. מהאי הונג קונג לקאולון הדרך הקצרה ביותר היא שיט ב"פרי".

התחבורה הציבורית כוללת חוץ מהמעבורות גם רכבת מהירה ורכבת תחתית, אוטובוסים וטרמים. חוץ מכל המבחר הגדול של כלי תחבורה גם המוניות זולות עד מאוד, ואפשר לנסוע בהן גם למרחקים ארוכים יחסית.

Booking.com




אטרקציות תיירות מרכזיות בהונג קונג 

המוזיאון הימי Maritime Mueseum- ליד סטנלי מרקט ממש במרחק הליכה. חלק ממנו הוא תערוכה מקסימה של דגמי ספינות עתיקות. החלק השני מוקדש להיסטוריה המודרנית של הספנות בהונג קונג, והוא מעוצב כאוניה.

ריפאלס ביי Repulse Bay חוף קטן, שהוא קרקס צבעוני של פסלים דתיים, מקושטים ומאובזרים היטב, ושל אנשים שבאים לבקש משאלות כולל התיירים.

מקדש מאן מו Man-moo Temple - נמצא ליד הוליווד רוד, והוא מקדש טאואיסטי שמוקדש לאל מאן לעובדים בבית ואל מו לעובדים מחוץ לבית.

קאולון - כדאי להגיע לשם בערב ולצפות מטיילת Tsim Sha Tsui שעל קו המים בסימפוניית האורות: מופע של לייזרים מרצדים על גורדי השחקים באי הונג קונג שמתחיל בשעה 22:00.

תצפית - בשביל הנוף המיוחד של הונג קונג, שווה לעלות לפסגת ויקטוריה רצוי ברכבל שפועל מאה שנים.

שווקים בהונג קונג - שוק הפרחים, שוק הציפורים, דגי הזהב, שוק אבני הירקן, שוק פירות הים המיובשים.

האי Cheung Chau - אי דייגים פסטורלי אפשר לטייל בסימטאות ליהנות מהחיים היומיומיים המתנהלים לאיטם באי, ולשכור דירת נופש ללילה.



האי לנטאו Lantau, בו נמצא פסל בודהה היושב הגדול בעולם, ולמקדש הבודהיסטי המקסים והצבעוני שלצדו.
דיסנילד באי לנטאו נבנתה עיר שכולה בנוסח דיסני, מהאטרקציות כמו הסרט הדו-ממדי והטיסה לחלל עד פסטיבל מלך האריות.



אוכל בהונג קונג - הונג קונג נודעת במאכלי פירות הים שלה, ומי שאוהב פירות מצא את מבוקשו. מטבח המקומי מורכב מהמטבח הסיני שבו הכל כלול דגים, פירות ים וחזיר. ניתן למצוא גם מסעדות שמגישות אוכל מערבי פיצה האט ומקדונלד'ס.  במרכז הקהילה היהודי ניתן למצוא אוכל כשר.

מקומות לבילוי - שני אזורים עיקריים: אזור סוהו מלא בבארים ומסעדות קטנות, אזור לאן קוואי פונג יותר צעירים ימצאו את עצמם כאן מתערבבים עם הצעירים המקומיים.


מלונות מומלצים בהונג קונג



Save on your hotel - www.hotelscombined.com  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה