יפן המרתקת ומשאירה טעם של עוד


יפן אומנם רחוקה מאוד, שונה מהתרבות המערבית, אבל גם גדולה מגוונת ומפתיעה. יפן היא ארץ של ישן וחדש ומדהים לגלות כמה מהר הסתגלו היפנים לחדש. כמה הם אוהבים מותגים מודרניים וכמה כבוד ואנרגיה מושקעים בשימור המסורת וערכי העולם הישן.


Booking.com




איך להגיע ליפן?
הדרך הכי קלה להגיע ליפן היא לטוס באל-על להונג קונג 11 שעות טיסה ומשם טיסת המשך של קתאי פסיפיק לטוקיו, 4 שעות נוספות של טיסה. כמובן שיש טיסות זולות יותר דרך אוזבקיסטאן או מדינות אסיאתיות אחרות.

מלונות מומלצים בטוקיו

אטרקציות תיירות מרכזיות בטוקיו:
מקדש מייג'י במרכז טוקיו; הגנים המזרחיים במתחם ארמון הקיסר; מגדל תצפית צמוד לבניין העירייה בקומה 51, ממערב לתחנת שינג'וקו, ממנו רואים את כל העיר; מועדוני הפאצ'ינקו הקולניים; מרכז האמנויות המסורתיות של יפן, שצמוד לתחנת איקבוקורו בצפייה באומנים במהלך עבודתם וכמובן רכישת חפצים וכלים נאים במיוחד; אזור רופונגי עם האדריכלות החדשה ומרכזי קניות; מקדש סנסו ג'י עם השוק הגדול והססגוני הצמוד אליו. תיאטרון "קאבוקי זה" בשכונת גינזה; הגן היפאני רחב הידיים ריקוגיין ליד תחנת הרכבת קומאגומה על קו יאמאנוטה.

מלון מומלץ בטוקיו



מלון בסט ווסטרן שינגוקו  המלון ממוקם במרחק של 8 דקות הליכה מתחנת JR Shinjuku והוא נמצא במרחק של 5 דקות מן תחנת המטרו Shinjuku-Sanchome של טוקיו. השכונה מציעה מגוון רחב של חנויות כלבו, חנויות, מסעדות ובידור. אטרקציות ליד מלון בסט ווסטרן שינגוקו כוללות את אולם הקונצרטים טוקיו אופרה סיטי ואת Harajuku.






מקדש קוטוקו, קמקורה
העיר קמקורה ניצבת לא הרחק מטוקיו בקרבת עיר הנמל יוקוהמה. בעיר נמצא מקדש קוטוקו ובו פסל בודהה מברונזה והוא הפסל הגדול ביותר ביפן. מראה מרשים ביותר.



אטרקציות תיירות מרכזיות בקיוטו:
קיוטו היא חלומם של אוהבי הגנים היפנים, המקדשים העתיקים והאמנויות המסורתיות של יפן. קיוטו נחשבת לבירת התרבות האמנות והפילוסופיה של יפן. ארמון הקיסר וטירת השוגון שבעיר נותרו כפי שהיו וכדאי לבקר בסמטאות הצרות שברובע העתיק. הגנים הנפלאים ביותר בעיר הם: ריואנג'י שהוקם במאה ה- 15 והוא כיום אחד מגני הזן המפורסמים בעולם. גן מקדש גינקאוקוג'י שמכיל בריכת מים יפה, בית תה וחורשה שמשרה שלווה גדולה; גן האקוסה סונו מלא באוסף מנורות אבן עתיקות המעניקים לגן ייחוד ויופי. מומלץ להיכנס לאחד מבתי התה הרבים שבעיר וליהנות מהחוויה האותנטית.



ליד תחנת רכבת התחתית של קיוטו שיאקושו מיי , מלון קיוטו רויאל הוטל אנד ספא  המלון שוכן ברחוב קאוואראמצ'י ( Kawaramchi ) ,איזור המסעדות והבידור הראשי של העיר, ליד כמה אטרקציות כגון טירת ניג'ו ( Nijo ) ומקדש קיומיזו ( Kiyomizu ). המלון נמא במרחק של 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת סאנג'ו ( Sanjo ).









אטרקציות תיירות מחוץ לקיוטו:
אינארי Inari - כפר ומקדש יפים במרחק פחות משעה נסיעה מקיוטו. יש כאן מנהרה ארוכה,ש נוצרת מאלפי שערים כתומים שמוליכים מן המקדש לראש ההר שמתנא מעליו. לאורך הדרך ממוקמים כמה בתי תה יפים ונעימים במיוחד.

מלונות מומלצים באינארי






נארה Nara הבירה העתיקה, כ- 45 דקות נסיעה מקיוטו, שמשמשת כיום אתר תיירות ענק, ומגיעים אליה תיירים ותושבים מקומיים אל פסל בודהה הענק היושב במקדש גדול העשוי מברונזה וגובהו כ- 16 מטר מקדש טודייז'י שהוא מבנה עץ הגדול בעולם. מקדש קאסוגה הוא מקדש השינטו ואותו מקשטות אלפי מנורות מאבן ומברונזה. מלבד המקדשים המעניינים כדאי לבקר בנארה בשל אתר חביב נוסף והוא פארק האיילות.

מלונות מומלצים בנארה 




אמאנוהאשידטה Amanohashidate - עיר חוף כשעתיים נסיעה מקיוטו ברכבת. לשון יבשת חוצה מפרץ כחול ומובילה אל הר, ממנו יש תצפית נהדרת על הנוף.




קאנאזאווה Kanazawa שעתיים נסיעה מצפון לקיוטו. בעיר זו נמצא אחד הגנים היפים והמפורסמים ביותר ביפן.







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה