סקי במערב אוסטריה


סקי במערב אוסטריה 


להגיע ממינכן לעמק זילרטל Zillertal שבחבל טירול עשרות קילומטרים מתפתלים בין הרים ועמקים, שביניהן נחבאות עיירות ציוריות ובקתות רומנטיות, פסגות לבנות ועצי מחט גבוהים, הקורעים את הרקיע.



העיירה מאיירהופן Mayrhofen במרכז הרי טירול, נחשבת לנחשקת בקרב גולשי סקי מרחבי העולם. הם ממלאים אותה בימי החורף, מתענגים על הניחוחות, הצבעים, הטעמים ובילויי השלג. באזור יש עשרות מסלולי גלישה וחיי הלילה רחוקים מלהיות קפואים.

חיי הלילה בעיירה סוערים. תרבות הסקי מפותחת ומציעה המון אפשרויות, כולל דיסקוטק שלוסל Schlussel Alm בו מתקבצים צעירים מרחבי אירופה ורוקדים עד לשעותה קטנות של הלילה.

המקום הכי באזור כולו נפתח לקהל הרחב רק לילה אחד בשבוע ויש להזמין מקום כמה שבועות מראש ומעפילים אליו בעזרת הגונדולה לגובה 2,500 מטר The White Lounge הוא מתחם הכולל כמה מבני איגלו, שבהם יש פסלי קרח, אורות וצלילים, וכמובן בר משקאות. באיגלו צפוף, מהביל ומרעיש.



Booking.com






זלצברג Salzburg היא העיר בה נולד וגדל ילד הפלא מוצר, אחרי סיור בעיר, בארמון מירבל ובגינותיו אפשר לבקר במכירות המלח הקרובים לעיר, שם אפשר ללמוד על חיי הכורים ועל המחצב שהעשיר את הממלכה לפני מאות בשנים.

מלונות מומלצים בזלצברג


העיר אינסברוק Innsbruck מלאת השראה בתים ובניינים ובין הגגות נשקפים הרי האלפים. בכיכר המרכזית נמצא גג הזהב, המבנה המפורסם ביותר בעיר שגגו מצופה בזהב.

מלונות מומלצים באינסברוק


בולזאנו Bolzano נמצאת על גבול אוסטריה ואיטליה ומשלבת סגנון ים תיכוני עם אווירה אירופית. תושביה דוברים גרמנית ויש בה שוק ססגוני ובה נולד ומיוצר הוואפל ה"לוקאר" המפורסם. בבוזלאנו יש גם מוזיאון ארכיאולוגי בו מוצג איש הקרח אוטצ'י, מומיה של גבר בן 5000 שנה שנמצאה לפני כ- 16 שנים על ידי קבוצת תיירים בהרי האלפים.

מלונות מומלצים בבולזאנו




סמוך לעיירה זיפלד Seefeld, טובל בנוף אלפיני, נמצא מוזיאון סוורובסקי, ממלכת הקריסטל המעובד, הנוצץ. כבר בכניסה מבטיח פסל ענק חוויה מסוג אחר. במוזיאון, יצירות של אמנים ששילבו את האבנים והקריסטלים של סוורובסקי בעבודותיהם. גם אופנה ואביזרי בית מעוטרים מוצגים שם. בכניסה קיר בגובה של 14 מטר, שזור כולו בנוצץ הזה. חדר אחר, שמכיל יותר מ- 600 מראות.

מלונות מומלצים בזיפלד
על הר בדרום בוואריה מתנוססת הטיסה היפה בעולם, זוהי טירת נוישוואנשטיין Neuschwanstein, הטירה שמתנוססת בפתיח לסרטים של דיסני. בתוך הארמון, יופי רב, ציורי קיר בהשראת האופרות של ווגנר, המלחין האהוב על המלך, עיטורי ברבורים לבנים בכל פינה שכן זה היה סמלו של לודוויג. מהתקרה משתלשלות נברשות בדולח וזהב, הריהוט מגולף בעץ כבוד, והתחושה היא של עושר חסר גבולות.



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה