כפר הנופש באמסטרדם אקווה מונדו

כפר הנופש באמסטרדם

מלונות אמסטרדם


בכפר נופש בהולנד, נחים, אבל גם יכולים ליהנות מפעילות מגוונת. מקבלים דירה או וילה
מצוידת היטב, הכל בהתאם לתקציב, מרגישים כמעט כמו בבית - והכי חשוב יש חדר להורים וחדר לילדים. ומה יש בכפר כזה?

Booking.com

"אקווה מונדו" שזה פארק מים מקורה וממוזג, הפועל בקיץ ובחורף והכניסה אליו ללא תשלום. פארקי המים האלה נקיים למופת, יש בהם מזנוני נשנושים ואפילו מנורות שיזוף, יש גם הפעלות לילדים, הופעות ופעילויות ספורטיביות, שכירת אופניים, סירה, טיול בטבע, עם או בלי הדרכה. בכל כפר יש סופרמרקט מצויג היטב, לא מעט חנויות ומסעדות.
כפר הנופש "דה אמהוף" הוא הכפר הקרוב לאמסטרדם יש בו מגרשי טניס וגולף, סירות במרינה, היוצאת לאגם שמגיע לים.

כפר הנופש "דה קמפרוונן" שמרוחק כ- 150 ק"מ מאמסטרדם, הוא כפר הקרוב יותר ל"פארק אפטלינג" ולגבול עם בלגיה. מי שרוצה לשלב סקי "הר מונטנה" מומלץ. בחלל מקורה יש מסוע לראש ההר הטמפרטורה היא מינוס חמש מעלות וכשנמאס לגלוש אפשר ללכת לבריכת גלים סמוכה. ניתן גם ללמוד לצלול במרכז צלילה משוכלל.

כפר הנופש "דה ווסמרן" מצוי בבלגיה ומרוחק מאמסטרד כ- 155 ק"מ יש שם מפרץ הרפתקאות, עם אוניית פירטים וגשרי חבלים התלויים בגובה של עשרות מטרים וכן קיר טיפוס ואולם באולינג.

ניתן לצאת גם לטיולים וסיורים בסביבה:
קצת דרומה מאמסטרדם, בהאג, אפשר לבקר בעיר הננסית מדורודס ובטחנות הרוח של קינדר-דיק. ביום חמישי אפשר לבקר גם בשוק הגבינות של העיר גאודה.
בכיוון מזרח, גרמניה כדאי להגיע למוזיאון הפתוח בארנהיים. אפשר לבקר בו בבתים האופייניים לאזורים שונים בהולנד, מתקופות שונות. סמוך למוזיאון נמצא גן חיות בורחר שמאד. חוץ מגן שעשועים נפלא ומשח ילדים בני כל הגילים, החיות בגן החיות מפוזרות בו בהתאם לאזורי המחיה שלהן בטבע.

דרומה, לכיוון בלגיה, אפשר לעבור במוזיאון תיבות הנגינה החביב באוטרכט, אפלטינג כפר שעשועים והרפתקאות מהמובילים והפופולריים ביותר באירופה. יש בו יער מספרי האגדות המשתרע על שטח של 720 דונם ומאוכלס בגמדים, פיות, מכשפות, אבירים, מתקני שעשועים ושפע של צבעונים ופטריות.

בכיוון צפון מזרח מאמסטרדם, אפשר לבקר בפארק וואליבי, המציע רכבות הרים מטלטלות, ספינות מתהפכות, סירות מתרסקות, גלגל ענקי המתנשא לגובה של 45 מטר ועוד שעשועים למשפחה.
מערבה מאזור אמסטרדם, מומלץ "גני קאוקנהוף" שליד "ליידן" בין האג לאמסטרדם, במאי עוד פורחים שם מיליוני צבעונים, נרקיסים, ויקינטונים.


חבילות נופש באמסטרדם - לא סתם נחשב חבילות נופש באמסטרדם לאחד היעדים הפופולאריים לישראלים. מדובר במקום עם אטרקציות רבות ובעיר מקסימה שנותנת הפעלות רבות לצעירים ולמבוגרים כאחד. מה שהתחיל ככפר דייגים קטן הפך להיות מוקד עלייה לרגל של תיירים מכל העולם. אמסטרדם היא עיר מדהימה עם שלל אטרקציות לכל הגילאים, בכל שעה משעות היום תמצאו מה לעשות בעיר המדהימה הזאת שמשמשת גם כבירת הולנד. אם אתם באמת רוצים להנות מחופשה בעיר אירופאית מדליקה הזמינו עוד היום חבילות נופש לאמסטרדם.


מלונות מומלצים באמסטרדם הולנד

Booking.com



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

2 תגובות:

  1. שלום רב. אומנם אני לא הייתי אף פעם באמסטרדם, הכתבה מושכת באמת לבקר את המקום. באופן כללי אני רוצה להביע את ההתלהבות שלי לגבי המידע, כיוון שאנשים לא מקומיים לא יכולים להכיר את המקומות סביב העיר אם הם לא גרים שם, ובמפות לא מופיע את כל הדברים המגניבים, שאפשר ללכת לשם עם הילדים, לצורך הדוגמה, לטייל ועוד כל מיני פעילויות לילדים חשובות מאוד! מפרגנת! ותעשו כך בבקשה על כל מיני ערים באירופה :)

    השבמחק
    תשובות
    1. אשמח לבצע זאת.... תודה על העצה. בכל מקרה אמסטרדם היא עיר לטיול עם ילדים : אם זה רכיבה על אופניים, שייט בתעלות, פארקים רחבי ידיים. באופן אישי מאוד ממליצה לבקר באמסטרדם.

      מחק