נופש בבנקוק תאילנד

מלונות בנקוק

בנקוק בתאילנד 

Booking.com


טוקיו סנטר
בתוך מרכז הקניות הענקי MBK, המשתרע על פני שמונה קומות, בתוך אי סדר שמייאש לפעמים, יש אגף עצום שבין מאות הדוכנים שלו אפשר למצוא כל מכשיר אלקטרוני או חשמלי שרק מעלים על הדעת. יש שם כל גרסת וידאו של סרט קולנוע אפשרי, כל תוכנה או משחק מחשב שמשווק בפינה כלשהי בעולם; כל מצלמה וכמובן כל מכשיר טלפון נייד. קניון לטכנולוגיה.

שוק הלילה של פאטפונג
זהו רחוב ארוך ועמוס, שבמרכזו שני טורים ארוכים של דוכנים ומשני הצדדים מועדונים וברים של מיטב תעשיית המין המקומות. הפעילות בשוק מתחילה בסביבות תשע בערב. יש מי שמתמקד שם במציאות שעל הדוכנים ויש גם את המקומות המתאימים פשוט להתיישב ולצפות ביפהפיות מקומיות המבצעות מיני תרגילים שונים ומשונים. ממש קרוב לשוק הזה יש את שוק הפרחים הלילי. שם אפשר לראות, רק בלילה, סחלבים, ורדים ופרחים אחרים, מכל צבע וגודל. יושבים אנשים ושוזרים פרחים, השזירות המרשימות קטנות וגדולות יימכרו למחרות כמנחה לפלסי האלים והישויות הקדושות בכל רחבי העיר.

מאכלי ים
שוק מאכלי הים, בו ממתינים עשרות טבחים מיומנים להתאים ללקוחות מנה משובחת מהדגה, פירות הים ומהמוצרים הטריים והמצוינים שהלקוחות קונים במקום. אחרי שמסתובבים עם עגלת הקניות מתיישבים ליד שולחן וברגע שהוחלט מה רוצים, הצוות עובר למטבח ושם מתנהלת מלחמה של ממש: הטבחים ניצבים במקומם,זה קוצץ זה מאדה זה מקפיץ, ובתוך זמן קצר הכל מגיע לשולחן יפה, טעים ומרשים.

הכפר של נון נוש
שטח אדמה עם מספר גבעות ועמקים שבמחוז "צ'ונבורי" שהפך למשתלה ענקית המספקת דקלים ייחודים לפרויקטים בכל רחבי המזרח הרחוק. מהכנסות המשתלה הוקם גן בוטני. חוץ מהצמחים מוצגים בגן גם מופעי פולקלור ומיצג פילים מרשים ביותר. אפשר לראות שם 500 מיני סחלבים, אוסף גדול של פרפרים ענקיים, ריכוז של אלף מיני דקלים, ו- 450 גננים שדואגים לגן.

ארמון המלך
במקדש פארה קאאו נמצא פסל בודהה עשוי מאבן אזמרגד. וכן מקדש "וואט פהו" הסמוך, בו שוכב פסל בודהה שאורכו 46 מטר. אפשר לשלב קניות ואתר מרתק במקדש "וואט טריימיט" שממוקם בשולי צ'יינטאון. כדאי להסתכל שם בהמוני הסינים שמביאים מנחות לקרוביהם המתים וכמובן להסתובב בסמטאות העמוסות של הרובע הזה.

תעלות המים
תעלות המים של Chao Phraya היו פעם צירי התנועה הראשיים של העיר. נעים ונוח מאוד להפליג לאורך הנהר החוצה את העיר, מצפון לדרום, בעזרת תחבורה ציבורית שטה: יש תחנות מסודרות, יש זמנים קבועים והמסלול עובר לצד בתי העץ של תאילנדים, החיים ממש על קו המים, גם מחוץ למרכז העיר בנגקוק. על פני המים מתנהלים שווקים צפים שאליהם מגיעות נשים מוכרות וקונות, היושבות בסירות עץ קטנות, מנהלות את עסקיהן. כמות עצומה של סירות כאלה, עמוסות בירקות, פירות ופרחים וגם במזכרות לתיירים, אפשר לראות בשוק הצף.

קליפסו
הקליפסו הוא מועדון מרהיב של "ליידיס בוי" שזה פיתוח תאילנדי מרשים של דראג קווינס. במופע המושקע הזה, אפשר לראות את השלבים השונים בהם בחורים הופכים לגברות. הכל ברור, מוצהר ומומחש, תוך תנועה ושירת קריוקי, עם המון חוש הומור ובגדים נוצצים ומעוצבים. נועז, אבל מאוד מהוגן ואסתטי.

מרכז התרמילאים
רחוב קהאו סאן הוא משכנם של רבבות התרמילאים המגיעים מדי שנה לתאילנד ולאיים.לצד דוכני הפיצוחים התאילנדים הכוללים תולעים לבנות ושמנות נמצאים המוסדות הישראלים: "בית חב"ד" ומשרדי "הקשר הישראלי".

מלונות מומלצים בבנקוק תאילנד


Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה