שוויץ הפסטורלית


שוויץ הפסטורלית 

Booking.com



אנגלברג
אנגלברג, עיירה השוכנת בגובה של כאלף מטרים, שעתיים נסיעה ברכבת מנמל התעופה של ציריך ומשם להר "טיטליס" באמצעות רכבלים שמעלים למרומי ההר. יש שלושה רכבלים שמעלים לפסגת הטיטליס, שם מתאפשרת תצפית של 360 מעלות על הסביבה המושלגת והמקסימה, אפילו באמצע הקיץ. על הכיפה המושלגת נפתחות כל אפשרויות הפעילות בשלג: אבובי גלישה, ביקור במערת הקרח, סיור בפארק הקרח, וכשיורדים תחנה מגלים מגלשים, טרוטי בייק ועוד מיני אופני שלג שמאפשרים להשתולל.

מלונות מומלצים באנגלברג שוויץ 

וכן ... יש מה לעשות גם בקיץ באנגלברג ... תיהנו !!! 



לוצרן
בלוצרן יש הרבה מה לעשות כמו לטפס להר פילטוס מהעיירה קריינס עולים ברכבל למרומי ההר, נהנים מהנוף המהמם ויורדים במדרון השני, התלול 45 מעלות, ברכבל על פסי שיניים עד לאגם ומשם חוזרים בהפלגה ללוצרן. אפשר לעלות גם להר "ריגי" מהעיירה הקרובה "ויצנו" עולים ברכבת האדומה ויורדים בכחולה, כדי לאסוף כמה שיותר חוויות. שלוש שעות נסיעה ברכבת מלוצרן שוכנת מיירינגן וממש קרוב לשם נמצא אפיק נחל Aare שעל אחת מגדותיו משתרע מסלול הליכה מדהים שאורכו 1.5 ק"מ, החולף לאורך נקיק מתפתל ועוצר נשימה. בסוף המסלול, חצייה של האפיק על גשר קטן מובילה אל מול דלת הנראית כמו דלת מעלית אבל שם עוצרת אחת לשעה רכבת עם קרון אחד, איתה חוזרים למיירינגן, העיר של שרלוק הולמס. במרתף של כנסייה אנגליקנית קטנה, נמצא החדר המשוחזר של שרלוק הולמס

מלונות מומלצים בלוצרן שוויץ

10 אטרקציות תיירות בלוצרן




ברן
ברן, בירת שוויץ ובמוזיאון ההיסטורי של ברן נערכת כל השנה תערוכה מרהיבה, הכוללת גם הפעלות של ילדים, מופעים אור-קוליים והרכבים אמנותיים בעלי שם ממחישים את רעיונות היקום, האינסוף ותופעות הטבע והמדע העיקריות.


מלונות מומלצים בברן שוויץ 







Save on your hotel - www.hotelscombined.com


 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה