וינה הרומנטית

מלונות וינה



וינה טיול בעיר

Booking.com




הכיכר המרכזית סטאפן: כיכר סטפאן משתרעת סביב הקתדרלה על שם סטאפן הקדוש. יצירת המופת היא מהמאה ה- 14 הקתדרלה המפורסמת ביותר באוסטריה. הצריח של הקתדרלה מתנשא לגובה של 137 מטר אפשר לטפס אליו ולהשקיף בנוף הפנורמי של העיר. אורכו של אולם התווך של הקתדרלה הוא 107 מטר. הקירות והעמודים הפנימיים מקושטים בפסלים וגילופים אך מרשימה במיוחד בימת האבן של המטיף, המעוטרת כולה בפיתוחים ובפסלים של אבות הכנסייה. מול חזית הקתדרלה נראה את הבניין המודרני, בעל חזית זכוכית, המשופע בחנויות ובוטיקים. בקומתו השישית שוכן בית קפה מודרני המשקיף על הקתדרלה והכיר. סביב הקתדרלה יש סימטאות עתיקות, צרות וציוריות שיש בהן חנויות ובתי קפה.

מדרחוב קרנטנר: מדרחבו קרנטנר, הוא המדרחוב האלגנטי והיוקרתי ביותר בעיר, לא מומלץ לקניות, אך מומלץ להתרווח בבית קפה שתבחרו ולהרגיש את המקום."כיכר השוק החדש" במרכז הכיכר, ניצבת מזרקה הבנויה בסגנון הבארוק "מזרקת דונר", שהוקמה בשנת 1737, בידי הפסל המפורסם רפאל דונר.

מדרחוב גראבן: גראבן הוא מדרחוב מפורסם ויוקרתי ויש בו מונומנט רב רושם שעליו חרוטות דמויות בעלות פנים מבוהלות ונבוכות והוא הוקם בעקבות מגיפת הדבר שחוללה שמות בעיר. גם פה יש בוטיקים וחנויות אלגנטיות מדרחוב גראבן מסתיים בבניין בעל שעון ופסלים לצידיו.

מדרחוב קוהלמרקט: מדרחוב קוהלמרקט, משופע בחנויות יקרות לכלי כסף, עתיקות, מכשירי כתיבה ייחודיים וביגוד יוקרתי. קונדיטוריה דמל שנמצאת בכיכר היא מהעתיקות והמפורסמות בוינה וידועה במחבר העוגות העשיר שלה. המדרחוב היפה מסתיים בכיכר מיכאלר הנהדרת שממנה ניתן להגיע להופבורג, הארמון הקיסרי.

חבילות נופש לוינה הכוללות טיסה + מלון ולעתים גם העברות למלון משדה התעופה וחזרה (לכל חבילת נופש יש פרטים שונים ולכן מומלץ לבדוק האם החבילה שבחרנו כוללת העברות). הזמנת נופש לוינה חוסך לנו כסף רב בכך שלא צריך להזמין טיסות לוינה בנפרד וגם מלונות בוינה בנפרד. יש מגוון רב מאוד של חבילות נופש לוינה ואנו ממליצים לכם לבצע בדיקה איזה חבילת נופש מתאימה לכם. כמובן שבכל חבילת נופש תוכלו לראות את הפרטים המלאים של החבילה: מידע כללי, רמת הכוכבים, תמונות של המלון, מתקני המלון ופרטי הטיסה המלאים הכוללים שעות, חברת תעופה ושדות התעופה בהמראה ובנחיתה.


מלונות מומלצים בוינה אוסטריה 










Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה