בנקוק תאילנד

 בנקוק

מתי לנסוע לבנגקוק?
הקירבה לקו המשווה מכתיבה מזג אוויר חם ולח במשך כל השנה. בין החודשים אפריל עד יוני מזג האוויר חם מאוד, בין יולי לספטמבר חם וגשום, אבל בין אוקטובר למרץ - מזג האוויר הופך לסביר יותר. העונה המתאימה ביותר לביקור היא בין נובמבר לפברואר, כי אז מזיעים קצת פחות ונהנים יותר.


בריאות והיגיינה בבנקוק 
בתיאלנד לא שותים מים מהברז, אלא קונים בקבוקי מים מינרליים או מים מטוהרים. מי שמרגיש מיוחד, עדיף שאפילו יצחצח שיניים עם מים מבקבוק. אפשר לאכול בדוכני האוכל שברחובות, אבל צריך להביט קודם ולהחליט אם הדוכן עומד בסטנדרטים שלנו לניקיון. אין צורך בחיסונים מיוחדים או בכדורים נגד מלריה, אם שוהים רק בעיר בנקוק.

מה לקחת לבנקוק?
להצטייד בעיקר בבגדים קלים, כי חם ולח כל השנה. חובה לקחת קרם מגן נגד השמש. באופן עקרוני, כדאי לסחוב כמה שפחות, כי אפשר לקנות הכל בשפע ובזול. רצוי לבוא עם מזוודות ריקות, כדי שיהיה מקום לאחסן את הקניות.

היכן לישון בבנקוק 
בנגקוק עשירה במגוון מקומות לינה לכל כיס ותקציב ומותאמת לתיירים הרבים המגיעים אליה. בתי מלון פשוטים יתאימו למי שרוצה נוחות אך עדיין במחיר זול. בית המלון "רויאל" למשל, שנמצא ליד רחוב קאוסו. מי שרוצה להרגיש כמו נסיך אך מבלי לפשוט את הרגל, יכול לישון באחד מבתי המלון המפוארים בעיר.

מלונות מומלצים בבנקוק תאילנד 


Booking.com



איפה לאכול בבנקוק?
המטבח התיאלנדי נחשב בין המשובחים במזרח אסיה, והאוכל מגוון וטעים. מהשפע הרב יוכל ליהנות בעיקר מי שאוהב דגים ופירות ים. הרחובות מלאים בדוכני מזון פעילים במשךכל היום, ועם רדת החשיכה נפתחים שווקי אוכל ליליים. כיף לאכול בחוץ ובדרך כלל האוכל נקי. מי שאינו רגיש במיוחד, ימצא את ארוחת הלילה בשווקים הללו כחוויה זולה וטעימה.

תחבורה בבנקוק 
האוטובוסים הציבוריים איטיים ובדרך כלל גם עמוסים מאוד. הנסיעה בהם עולה פרוטות אבל עדיף לוותר, וכדאי לנסוע ב"טוק-טוק" שזה מין תלת-אופן עם מנוע שמרעיש מאוד והנסיעה בו היא חוויה, כולל עשן האוטובוסים מסביב ויש להתמקח על המחיר מראש.
המונים זמינות בכל מקום והנהגים אמורים להפעיל במונה ואז נחסכת מלאכת המיקוח בתום הנסיעה. בדרך כלל נסיעה במונית עם מונה תהיה זולה מנסיעה בטוק-טוק, אלא אם מדובר בשעות העומס, בהן הפקקים ארוכים.

קניות בבנקוק 
יש שפע רב ובמחירים אטרקטיביים: עבודות אמנות, פיסול בעץ, תמונות רקומות, תכשיטים, חיקויי שעונים של כל החברות הגדולות, חיקויי בגדים של ליוו'יס, נייקי וכל השאר, תיקי עור, חגורות ובגדי משי. בבתי הכל-בו ובמרכזי הקניות הסחורה באיכות גבוהה. בשווקים תמצאו מוצרים מזויפים ואת הבגדים ושאר הדברים שמכינים במיוחד לתיירים. שוק לתיירים נמצא באזור "פט-פונג" הוא פעיל בשעות הלילה ויש להתמקח היטב על המחיר בטרם קונים.







Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה