תיירות ונופש איי סיישל

איי סיישל חלום הופך למציאות



קבוצה של 115 איים בשטח של 455 קמ"ר, בלב האוקיינוס ההודי. רק 33 מתוך 40 איי הגרניט מיושבים בכ- 85000 תושבים. שאר איי האלמוגים מאוכלסים בעיקר בבעלי כנף נדירים מסוגים שונים. שלושת האיים המרכזיים הם מאהה, פארלין ולה דיג. מאהה הוא האי המרכזי ובו עיר הבירה ויקטוריה, שבה יש שני רחובות ראשיים ורמזור אחד. המבנים הם בסגנון קולוניאלי, לשעון בכיכר המרכזית קוראים "ביג בן הקטן". כמו כן יש שוק פירות ודגים קטן ובעיקר המון אנשים חמים ומחייכים ברחובות.

באי הקסום, התקבצו תושבים מאירופה, הודו, סין ואפריקה. הדת השלטת היא נצרות קתולית אך יש שפע של דתות , שפות, גזעים ותרבויות שהתחברו ביחד. השפות המדוברות הן אנגלית, צרפתית וקריאולית.

המקום ממש גן עדן עלי אדמות סרטנים לעשרות רוקדים על חול לבן, ים בצבע טורקיז, עצי קוקוס ניצבים ממש מעל המים וסלעי גרניט שחורים וזקופים בונים תמונה מהממת. מזג האוויר טרופי, מאחר והמיקום הוא קרוב לקו המשווה. הרבה טבע, מגוון נדיר של ציפורים, דגים טרופיים וחיות בר. הצמחייה היא טרופית שופעת קוקוס וביניהם גם הקוקוס הנדיר "קוקו דה מר". האנשים במקום שומרים בקנאות על אוצר הטבע שלהם. הארכיטקטורה משתלבת באופן מושלם במבנה האיים, בצמחייה המקומית ובצבעי הטבע. איך מגיעים לשם? שש שעות טיסה מנתב"ג, טיסת שכר ישירה.





מלונות מומלצים באיי סיישל



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה