ספרד הפראית חבל קטלוניה

ספרד הפראית חבל קטלוניה



Booking.com



מלונות מדריד ספרד


הרי הפירנאים בחבל קטלוניה
הם שרשרת הרים באורך 450 ק"מ, מהעיירה פיגראס הסמוכה לים התיכון במזרח ועד העיר סן סבסטיאן שבחבל הבסקים במערב. השיא שלה הוא פסגה בגובה 3,400 מטר בחבל ארגון. באביב ובקיץ הפסגות הגבוהות מושלגות ואילו הירוק מתעורר לחיים לאחר שהתנער מכובד שלגי החורף.

טיול בג'יפים באתר התיירות בפירנאים מבטיח נהיגת שטח, סיורים וטיולים רגליים, ארוחות כפריות, ראפטינג ורכיבה על סוסים, ושטיפת העיניים בנופים הירוקים עם מעט כפרים מיניאטוריים. הנוף מלא בצמחייה טיפוסית לגבהים: במפלסים הנמוכים צומחים עצי אלון ועצי חורש אחרים. מגובה 1,200 מטר צומחים עצים כמו צפצפה, ערבה ואדר, מעליהם עצי מחט וגובה 2,000 מטר צמחייה נמוכה שנהנות ממנה הפרות המגיעות למרעה.

הפארק הלאומי Aiguestortes הוא שמורה של צוקים, יערות ו- 150 אגמים. אפשר לחרוש אותה ברגל ולישון בבקתות ציבוריות מצוידות באח ובזרם חשמלי ללא תשלום. השער לשמורה הוא מהכפר הציורי Espot. כפר נוריס Noris הוא כפר בן אלף שנה, שיושב על פלג מים, עם בתים בנויים מאבני צפחה אפורות.

הראפטינג על נהר נוגיירה פיירסה Noguera Pallaresa באתר ספורט אתגרי נמצא לרגלי הכפר Llavorsi. נכנסים לתוך חלפית צלילה הדוקה, מעליה לובשים חולצה ואקומית תואמת, מעל זה וסט הצלה, קסדה ונעליים מיוחדות למים וקדימה לראפטינג ישנם קטעים בהם הנהר זורם בעוז ולאוהבי הרפתקאות החוויה היא מושלמת.

אנדורה: אנדורה היא בירת האזור והיא בעלת נוף ייחודי: היא מונחת בתוך נקיק צר ועמוק, עם בתים באפור כהה, נבלעים לתוך צלע ההר. בצומת מרכזית ניצב מבנה ארכיטקטוני שהוא הספא המקומי הנקרא Caldea, בתוכו יש מים טרמיים, ספא, מסעדות ואזור שעשועים לילדים.





Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה