ארמון באקינגהם בלונדון

ארמון באקינגהם בלונדון


ארמון המלכה (Buckingham Palace) הוא אחד מהאתרים הפופולריים בלונדון. ארמון זה, הוא משכנה הרשמי של משפחת המלוכה והוא פרוס על שטח ענקי ובו, 600 חדרים, גנים ירוקים, מבנים מרשימים, פריטי אמנות, ציורים יקרים ופסל לזכרה של המלכה ויקטוריה. הארמון, שנבנה על ידי הדוכס מבאקינגהם בשנת 1703, פתוח לקהל הרחב ומאפשר הצצה נדירה לפאר וההדר שבו.





Booking.com

ארמון באקינגהם בלונדון משתרע באזור שצפונית לשדרות בקינגהם, ומערבית לשדרת The Mall. טקס חילופי השומרים מתקיים מדי יום בשעה 11:30 בין מאי לסוף יולי, ובשאר השנה פעם ביומיים, בהתאם למזג האויר ולפי הפירוט באתר הארמון.

שעות הפתיחה של חדרי הארמון: 9:30-19:30 בקיץ (סוף יולי-סוף אוגוסט, כניסה אחרונה ב-17:15) ובין השעות 9:30-18:30 במהלך ספטמבר (כניסה אחרונה ב-16:15). צפיה בטקס חילופי השומרים היא ללא תשלום.

סביב בית המלוכה ניתן לעשות עצמאית.  סיור בארמון אקינגהאם נותן לך גישה בלעדית למשרדים בלונדון מגורים של הוד מלכותה המלכה! בעוד המלכה עושה ביקור הקיץ השנתי שלה לסקוטלנד, ארמון באקינגהאם המפואר החדרים נפתחים עבור המבקרים מאחורי הקלעים ולקבל הצצה אל חייהם של משפחת המלוכה. חדרי הארמון הם לב ליבה של הארמון, ומשמשים את משפחת המלוכה לקבל אורחים אירוח אירועים של המדינה, טקסים רישמיים. החדרים המרהיבים אלה מרוהטים באלגנטיות עם כמה מהאוצרות הגדולים ביותר מהאוסף המלכותי. תוכלו לראות ציורים של רמברנדט, רובנס, פוסן וקאנאלטו, פסלים של קאנובה, פורצלן סבר מעודן וחלק מהריהוט האנגלי והצרפתי המשובח בעולם. לאחר הביקור שלכם בחדרי המדינה, מלון גארדן קפה היפה של המלון מהווה את המקום המושלם ליהנות מכיבוד וליהנות מנופים של הגנים הנפלאים. החדרים הממלכתיים פתוחים רק למבקרים מסוף חודש יולי ועד תחילת אוקטוברץ

להזמנת כרטיסים ארמון באקינגהם בלונדון 



  

מלונות מומלצים בלונדון



Save on your hotel - www.hotelscombined.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה