אטרקציות תיירות בניו יורק ארה"ב

אטרקציות תיירות בניו יורק ארה"ב




ניו יורק היא עיר תוססת, דינאמית ונוצצת, לתיירים ולמקומיים יש הרבה מאוד אטרקציות מעניינות בעיר, בכל תחום ובכל סגנון. מרגע ההגעה לעיר ועד העזיבה, התחושה היא של הימצאות בעולם אחר, בעל קצב ואווירה המיוחדים לו.ניו יורק מיוחדת במימדים העצומים שלה, בשטח ובגובה המפליא של גורדי השחקים. ניו יורק היא עיר ללא הפסקה – התחבורה הציבורית, מרכזי הקניות הגדולים, מסעדות השף והמוזיאונים, רובם פועלים 24 שעות ביממה, שבעה ימים בשבוע.


טיסות זולות לניו יורק

חברות תעופה "אל על", "קונטיננטל" ו"דלתא" "יונייטד איירליינס מפעילות טיסות ישירות בין תל אביב לניו יורק ואפשר כמובן לעשות את הדרך גם בעזרת כל חברות התעופה האירופאיות הגדולות עם חניית ביניים בפרנקפורט, פריז, לונדון, ציריך, וינה, מינכן, מדרי, אמסטרדם.

לינה בניו יורק
אזור כיכר הטיימס טוב כי הוא מרכזי. אזור צ'לסי הוא פופולרי מאוד. באזור הדאון טאון אפשר למצוא מלונות במחירים זולים יותר בסופי שבוע. ואפשר לחפש גם מלונותת דירות, דירות להשכרה או אכסניות. לינה במנהטן היא עניין יקר, לעתים אפילו יקר מאוד, בעיקר אם רוצים מלון טוב באזור מבוקש, מרחק הליכה מרחובות מרכזיים ומאתרים אטרקטיביים. לא מעט אתרי אינטרנט יציעו לכם מקומות לינה בטווחי מחירים שונים.


Booking.com


בילויים בניו יורק
כל אזור התיאטראות, למי שרוצה הצגות ומחזות זמר. אזור הווילג' למי שמחפש מועדונים עם מוזיקה טובה, אזור הווסט וילג' לסצינה הגאה, וכמובן אפשר להסתפק במסעדה טובה.

קניות בניו יורק
המצב הכלכלי הקשה גורם לכך שבעיר מחפשים כל הזמן סיבות לסיילים, וכשהם מתקיימים המחירים בצינחה. בגדים, הנעלה, אלקטרוניקה, מצלמות ותמרוקים הם רק חלק ממה שכדאי לקנות שם וגם מזוודות לשים את כל הקניות.




אטרקציות תיירות מרכזיות בניו יורק 



New York Passאי אס פי אן מרכז למשחקי וידאו לכל המשפחה. בקומה הראשונה תמצאו מסעדה עם טלוויזיות ענק המקרינות משחקי פוטבול, בשתי הקומות העליונות יש כמה אולמות של משחקי וידאו הכוללים: אגרוף, מרוצי מכוניות, מרוצי אופנועים, הוקי, באולינג, סקי, כדורגל וכדורסל ועוד.

אסטרולנד לונה פארק הממוקם בטיילת של קוני איילנד, ברוקלין, סמוך לחוף הים. מתחם אסטרולנד נחשב למתקן השעשועים הכי גדול בניו יורק. הלונה פארק הענקי מאכלס כמות עצומה של מתקני שעשועים. רכבת ההרים המכונה "ציקלון"היא האטרקציה המרכזית בנוסף למתקני השעשועים הרבים, ב"מגדל אסטרו"נקודת תצפית מדהימה, אווירת יריד, מתקני קליעה ועוד.

סנטרל פארק הפארק המפורסם של ניו יורק, המהווה את הריאה הירוקה של העיר. הפארק שוכן בלב מנהטן לכיוון צפון ובו תוכלו ליהנות משפע מרחבים ירוקים של דשא וטבע, שבילים, אגמים ועוד מגוון אטרקציות. אפשרויות בילוי רבות בסנטרל פארק, החל מהחלקה על הקרח בעונת החורף, ריצה בשבילי הפארק, פיקניקים, גן חיות, שייט באגם, הופעות, תיאטרון ציבורי ועוד. גם הרחובות הסובבים את הפארק עמוסים בתי קפה, מוזיאונים וחנויות.  

גן חיות סנטרל פארק ממוקם בפינה הדרום מזרחית של הפארק, בגן ניתן לראות מגוון חיות מרתקות כגון: נמר שלג, דב קוטב, אריות ים, צפרדעים, קופים, תוכים, פינגווינים ועוד. בנוסף, במקום מתקיים מופע אריות ים מרהיב ופעילויות מהנות לילדים.







פסל החירות  שוכן באי החירות אשר בלב הים. על האי קיימות מסעדות וחנות מזכרות, אך עיקר העניין הוא כמובן העלייה לראש הפסל, ממנו ניתן להשקיף על קו העיר היפיפה מרחוק. מומלץ להזמין כרטיס עלייה לפסל מראש. ההפלגה לפסל נמשכת זמן קצר והיא יוצאת מהמזח של הבאטרי פארק שבדרום מנהטן. המעבורות יוצאות מידי חצי שעה, בין השעות 9:00 ל-17:00 בערב.







אמפייר סטייט בילדינג גורד השחקים הגבוה ביותר בניו יורק, המהווה חלק בלתי נפרד מקו הרקיע של העיר. בניין האמפייר סטייט בילדינג כולל 102 קומות והוא מתנשא לגובה של 443 מטרים, וומנו תצפית מרהיבה על נופים אורבניים מדהימים. נקודת התצפית הראשונה של הבניין נמצאת בקומה ה- 86, ובה חנות מזכרות ומשקפות לתצפית. התצפית הבאה נמצאת בקומה ה- 102.

אליס איילנד אליס איילנד הוא אי בנהר ההדסון, אשר שימש בין השנים 1892- 1954 כתחנת איסוף מרכזית בדרכם של מתיישבים ומהגרים אל תוך ניו יורק וארה"ב. אליס איילנד המכונה גם "אי הדמעות", המציין את דמעות המאוכזבים אשר הוחזרו למדינותיהם. בשטח האי ישנו גם מוזיאון, בו ניתן ללמוד על תולדות ההתיישבות וההגירה בארה"ב.

טיימס סקוור הכיכר מהווה צומת מסחרי הומה אדם, המפורסם בשלטי הניאון הענקיים שבו ובשלל החנויות והמסעדות הסובבים אותו. בשנות העשרים של המאה העשרים הפכה הכיכר לסמל העיר, למרכז התיאטראות של ניו יורק ולאזור הבילויים העיקרי של העיר. כיום בכיכר, ניתן למצוא את חנות הדגל של טויס אר אס, את משרדיהם השקופים של MTV, הארד רוק קפה ועוד.

וושינגטון סקוור פארק Washington Square Park אחד הפארקים הגדולים בעיר עם רחבה ענקית ובמרכזה מזרקה, מסביב בתי קפה ומסעדות.



New York Pass מרכז לינקולן מתחם בידור ותרבות ענקי הכולל אולמות גדולים ומפוארים בהם מתקיימים בכל יום הצגות, מופעי מוזיקה, אופרה, קונצרטים, ג`אז, קולנוע ומחול.

מרכז רוקפלר Rockfeller Center מתחם ידוע של בניינים סביב כיכר במרכז מנהטן המהווה מרכז עסקים ובילוי ובו מסעדות, בתי קפה, תיאטרון ומקומות בילוי נוספים.

קתדרלת סנט פטריק St. Patrick Cathedral מרכז הקהילה הנוצרית-קתולית בניו יורק ואף משמשת כמושב הארכיבישוף של העיר. הכנסיה הגדולה והמרשימה הזו היא בת כ 130 שנה, מעוצבת בסגנון ניאו גותי, עם מגדלי-צריחים גבוהים.

בפארק Six Flags נמצאת קינד-דקה היא היפר רכבת הרים המגיעה לגובה הרם ביותר בעולם - 139 מטרים, והיא רכבת ההרים המהירה ביותר בארה"ב. היא מגיעה למהירות מרבית של 205 קמ"ש. אורך המסלול הוא 952 מטרים, והרכבת מגיעה למהירות של 205 קמ"ש בתוך 3.5 שניות בלבד קינג-דקה הושקה בבפארק Six Flags בג'קסון בשנת 2005. את הטיפוס הגדול שלה היא עושה בזווית של 90 מעלות, ובאותה זווית כמעט, היא גם צונחת לאחר מכן מגובה של 139 מטרים.

מוזיאון מטרופוליטן המוזיאון מציג אוסף קבוע של יותר משלושה מיליון פריטים, הסוקרים את התרבות האנושית לאורך 5000 שנה, מהתקופה הפרה היסטורית ועד ימינו. המוזיאון מוצב בלב שדרת המוזיאונים שבניו יורק, מבנהו גדול ומרשים עד שכמעט בלתי אפשרי לחוות את כולו ביום אחד. אין פלא שמוזיאון מטרופוליטן הוא האטרקציה התיירותית הנקודתית הפופולארית ביותר בניו יורק. מומלץ לקחת מפה בכניסה ולהתחיל לעבור בין האולמות הפרושים בפניכם - ממצרים העתיקה, דרך אומנות ימי הביניים ואומנות אימפרסיוניסטית, ועד אוסף ענק של קלפי פוטבול - כל אחד יכול למצוא כאן את הנישה האהובה עליו.

גן החיות של ברונקס הוא גן החיות הגדול ביותר בארצות הברית, הנחשב לאטרקציה מהנה במיוחד וכולל למעלה מ- 4000 סוגים של בעלי חיים ביניהם, דובי קוטב לבנים, נחש פיתון באורך 8 מטרים, נמר שלג, סוסים מונגוליים גזעיים, גורילות, קרנפים, פילים ועוד. מלבד בעלי חיים, ישנם גם מתקני שעשועים, מסעדות, פינות חמד, פעילויות לילדים ותיאטרון. שימו לב, בשל גודלו העצום של גן החיות, מומלץ לתכנן את מסלול הביקור כבר בכניסה.

גשר ברוקלין (Brooklyn Bridge): זהו אחד מסמליה המובהקים של העיר ניו יורק, המחבר את מנהטן עם שכונת ברוקלין הסמוכה. הגשר, שהוקם מעל נהר איסט, נפתח בשנת 1883, והוא עודנו אחד הגשרים התלויים הותיקים ביותר בארה"ב. בשנת 1964 הוא הוכרז כאתר שימור לאומי. כדאי מאוד לשוטט על הגשר ולטייל עליו, לפחות עד שתוכלו להסב את הראש לאחור ולראות את נופה היפה של דרום מנהטן והמגדלים. רבים מטיילים על הגשר במהלך היום, אך כדאי גם להגיע בערב, אז תוכלו לראות את אורות העיר היפים. אם תרצו להגיע עד לצד השני בהליכה, קחו בחשבון חצי שעת הליכה.
גשר ברוקלין זכויות התמונה שמורות ליפה כפיר

אוטובוס היפ-הופ בניו יורק CitySights ניו יורק היא אחת החברות המובילות סיור תיור בעיר ניו יורק. החברה מציעה היפ הופ בסיורים באוטובוס דו קומתי במנהטן ובברוקלין..

רכבת הרים בניו יורק 



בילוי לבעלי לב חזק, ברכבת ההרים אתם לא נוהגים, אלא פשוט יושבים, מחזיקים חזק במעקב ופשוט צורחים ומתפללים שזה ייגמר.
רכבת ההרים החדשה "קינגדה קה", בפארק השעשועים המופלא Six Flags Advertures בניו ג'רזי הסמוכה לניו-יורק, נחשבת למהירה בעולם. הנסיעה נמשכת רק 50.6 שניות, אבל שלוש שניות וחצי לאחר שמתחיל המסע המטורף הזה, מגיע הקרון למהירות של 205 קמ"ש.

הרכבת טסה לגובה של 150 מטר ויורדת משם בצלילה כמעט אנכית. לאחר מכן היא מבצעת לולאה מושלמת ומטפסת מיד על הר נוסף. אם אתם רוצים לנסות אתם מוזמנים להצטרף לרכבת ההרים המהירה בעולם



  מלונות מומלצים בניו יורק ארה"ב


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה