אטרקציות תיירות בלונדון בריטניה

אטרקציות תיירות בלונדון בריטניה

רוצים לבקר בלונדון ? כבר שנים אתם חולמים על העיר התיירותית הזו ? שרים את השיר לונדון לא מחכה לי ? אז הנה מבחר אטרקציות מרכזיות בלונדון. תיהנו !!! 

מלונות מומלצים בלונדון 


Booking.com
מומלץ למטייל העצמאי לבחור ממגוון טיסות מוזלות ללונדון


גשר לונדון

גשר זה, שנבנה בשנת 46 לספירה, הינו הגשר הראשן שנבנה בלונדון והוא מקשר בין הסיטי של לונדון לסאתק. המבנה מרהיב ביופיו וכולל שני מגדלים כשעל כל אחד מהם 5 צריחים מעוטרים. סביב הגשר ישנן אטרקציות רבות כשהעיקרית שבהן היא הביקור במרתפי לונדון (London Dungeons).  מידע גשר לונדון

ארמון באקינגהם בלונדון

אחד האתרים הפופלארים ביותר בלונדון הוא ארמון המלכה (Buckingham Palace). ארמון זה, הוא בעצם משכנה הרשמי של משפחת המלוכה והוא פרוס על שטח ענקי ובו, 600 חדרים, גנים ירוקים, מבנים מרשימים, פריטי אמנות, ציורים יקרים ופסל לזכרה של המלכה ויקטוריה. הארמון, שנבנה על ידי הדוכס מבאקינגהם בשנת 1703, פתוח לקהל הרחב ומאפשר הצצה נדירה לפאר וההדר שבו. כמובן, שלא כדאי לפספס את טקס חילופי השומרים המתקיים מדי יום בארמון.  מידע ארמון באקינגהם בלונדון

בית הפרלמנט בית הפרלמנט הוא מקום התכנסותם של חברי הפרלמנט האנגלי. במתחם זה, הבנוי בסגנון גותי, אפשר למצוא גם את מגדל הביג בן ואת פסלו של ריצארד לב ארי. ניתן לערוך במקום סיורים גם בבית הלורדים וגם בבית הנבחרים. הכניסה ללא עלות.

גלגל הענק בלונדון
בדרום לונדון, בגני היובל, נמצא גלגל הענק הגדול בעולם שנקרא גם "העין של לונדון". בגלגל ענק זה, הנישא לגובה של 140 מטר, ניתן לעשות תצפית על חלקים גדולים של העיר ולקבל פרספקטיבה על גודלה ויופיה של העיר. גלגל הענק פעיל רב שעות היום, אך מומלץ להגיע בשעות הערב, כך תוכלו להנות מאווירה רומנטית ומרהיבה. אורך הסיבוב הוא כ- חצי שעה, הישיבה היא בתוך קופסת זכוכית שקופה ואין ספק שזה המקום הטוב ביותר להתחיל בו את הביקור בלונדון. מידע גלגל הענק בלונדון


תיאטרון הגלוב של שייקספיר בלונדון

בתיאטרון, השוכן מצפון למוזיאון טייט מודרן, תוכלו לצפות במחזה שייקספירי אמיתי ולראות כיצד הוא התנהל בתקופה הויקטוריאנית. בנוסף, תוכלו לראות תערוכת בגדים מההצגות השונות, כלי ניגינה מהופעות ותערוכת עלונים שפירסמו את ההצגות בזמנו. מומלץ לביקור גם לכאלה שהם לא חובבי תיאטרון.

גן החיות בלונדון

בגן החיות בלונדון הוותיק נמצאים בו כ- 15,000 בעלי חיים. במתחם ניתן למצוא אטרקציות רבות כמו: אקווריום עם דגים בסכנת הכחדה, בריכת פינגווינים, מבנה ויקטוריאני המשמש כבית ציפורים טרופיות, יער גשם דרום אמריקני עם בעלי-חיים אופייניים, מתחם גורילות ואפילו גן חיות המותאם לילדים. הכניסה בתשלום ומומלץ הביותר להגיע בזמני האכלת החיות.


גני קיו בלונדון

גני קיו בלונדון הינם גנים בוטניים מלכותיים בהם ניתן למצוא שלל פרחים מכל רחבי תבל. במקום זה ניתן לסייר מספר שעות והוא כולל בין היתר את ארמון קיו, פגודות מרהיבות ומסלול טיול מיוחד בגובה צמרות העצים. הביג בן הביג בן, מגדל השעון של ארמון וסטמינסטר, הוא אולי הסמל המפורסם ביותר של העיר לונדון והמזוהה ביותר עימה. מגדל השעון בנוי בצורה מרובעת, כך שמכל צד שעומדים ניתן לראות את השעה והוא מעוצב בסגנון האדריכלות הניאו-גותי. סביב השעון, המתנשא לגובה של 106 מטרים, נערכים פסטיבלים רבים והאיזור כולו שוקק חיים.

לא אוהבים את העיר הגדולה לונדון , אתם מוזמנים לבקר בברייטון באנגליה




מלונות מומלצים בלונדון

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה