מסע אישי לגיאפור העיר הורודה בחבל רגסטאן


"העיר הוורודה" של הודו, ג'איפור היא ארץ פלאית מפוארת עם יופי שלה ללא תקדים, אדריכלות מרהיבה ההיסטוריה תוססת, מלכותית. עם אוסף מעולה של ארמונות מרהיבים, גמל מרגש, רכיבה על פילים , תרבות Rajasthani תוססת מזון אתני scrumptious, ג 'איפור הוא פורטל זמן נסיעה לקסמי הזמן הישן בעולם של Rajass ואת אורח החיים המפואר שלהם, נותן ג'איפור משרה  אווירה מלכותית ייחודית עכשווי המאה ה -21 הודו. בתרגום מילולי לעיר ניצחון, ג 'איפור תמיד אחת המקומות המתוירים בהודו בטיול מאוד פופולרי עם אגרה וניו דלהי, הם יוצרים את משולש הזהב של התיירות ההודית.

ג 'איפור היא עיר יפה עם גוונים שונים זה. אזור עאמר של ג 'איפור מעוטר עם גבעות ואגמים יפה משובצת במבצרים מפוארים כולל ארמון אמבר, Nahargarh, ו Jaigarh . יש את העיר העתיקה המוקפת חומה, שהיא עיר אחרת לגמרי עם נתיבים צרים, חנויות ורודות, בניינים ומונומנטים כמו הוואה מאהאל, ארמון העיר, ומנטאר ג'נטאר המפורסם. ממתקים המיוחדים רק לה, חטיפים וזירת קניות מצמידים צבעוניים סארי מודפס קישוטים ותכשיטים של יוהרי בזאר, לג 'איפור יש כל מה להציע לקונים ממזכרות ועד ציוד לבית. לצד העתיקות יש גם אזורי מגורים יוקרתיים עם קומות ומעליות עפר ותשתיות מדהימות. 

מבצר אמבר בג'איפור 

המבצר ארמון המרהיב אמבר שצבעו ורוד עדין, מתנשא מעל צלע הר טרשית כ 11 ק"מ מצפון לג'יאפור ומהווה דוגמה נפלאה לאומנות הראג'פוטית. אמבר היתה בעבר בירתה של מדינת ג'איפו. אפשר לעלות אל המבצר בהליכה מהכביש תוך כעשר דקות או לנסוע למבצר והכי חווייתי לרכב על פילים.



ארמון הרוחות בג'יאפור רג'סטאן 


ארמון הרוחות מהצד החיצוני

ארמון הרוחות בגי'אפור ממוקם ב Badi Choupad, בעיר הוורודה, Hawa Mahal נבנה בשנת 1799. יש 953 חלונות על הקירות החיצוניים. החלונות בצורת חלת דבש יפה מגולף בצורה המאפשרת לרוח לנשוב דרך הארמון והופך אותו ארמון הקיץ המושלם. הוא נבנה כמו הרחבה של ארמון העיר הסמוך.  ראג'פוט המלך המלכותי לא צריך להיראות על ידי זרים או להופיע בכל תחום ציבורי. בנייתו של הוואה מאהאל מאפשרת לגברות המלכותיות ליהנות מכל סצינות רחוב ביום לתהלוכות מלכותיות ברחוב מבלי להיראות. ארכיטקטורה ארמון חמש החנויות נבנה בצורה של הכתר של קרישנה, ​​האל ההינדי. כל חלון סריג קטן חלון ורוד, מרפסות וגגות מקומרים עם כרכובים תלויים. זה מאפשר רוח קרירה החודרת דרך הארמון השומרת אותו מגניב ומאוורר בקיץ החם של ג'יאפור.

למרות מספרם הרב של החלונות, כל אחד מהם בגודל של חור מציץ, כך שגברות המלוכה לא יראו על ידי הציבור. שלושת הקומות העליונות הן חדר יחיד. אל תחמיצו את הזכוכית הצבעונית על ראטן מנדיר בקומה השנייה. בניגוד לעיצוב עשיר של החיצוני, הפנים של הארמון הוא הרבה יותר פשוט.  שם תוכלו למצוא את הנוף הטוב ביותר של העיר ג 'איפור. הזמן הטוב ביותר לבקר  הוא בשעות הבוקר המוקדמות, כאשר השמש נכנסת לחדרים.  Mahal מואר עם אורות השמש הזהוב.



ארמון הרוחות מהצד הפנימי




ארמון העיר בג'יאפור 
ארמון העיר בג'יאפור הוא ארמון מפואר שנבנה על ידי Maharaja Sawai ג 'יי סינג במהלך השנים 1729-1732, בעיר מוקפת החומה. הקומפלקס המרשים של הארמון היה בעבר מקום מושבו של המהרג'ה של ג'איפור. מתוכנן עם המורכבות המדויקת, הארמון היה מחולק לסדרה של חצרות, בניינים וגנים כולל צ'אנדרה מהאל ואת מובארק מהאל יחד עם ארמונות אחרים. צ'נדרה מהאל The Chandra Mahal הוא עכשיו מוזיאון אבל החלק העיקרי של זה עדיין  בית המלוכה. במוזיאון מוצגים מוצרים שונים בעבודת יד ייחודית ועוד דברים השייכים למורשת המלכותית של ארמון העיר. זהו מבנה בעל חשיבות היסטורית ומזכרת מן העבר האמיץ.  החזית עצמה מעוצבת עם עבודת יד חריפה ומפורטת תערובת עדינה של סגנונות ארכיטקטורה מוגולית Rajput. הקיר החיצוני נבנה על ידי ג 'יי סינג סינג II, אבל הארמון עצמו עבר שינויים שונים לאורך זמן, עם כמה מהם אפילו שייך בתחילת המאה ה -20. ארמון העיר יש שלושה שערים, החצרות המרשימים , גנים ירוקים שופעים ומבנים מרהיבים יובילו אתכם אל עידן המלוכה בוודאות!





Booking.com






Save on your hotel - www.hotelscombined.com
מלונות מומלצים בהודו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה