אגם לאגו מג'ורה חבל פיאמונטה איטליה

אגם לאגו מג'ורה האגם השני בגודלו באיטליה מציע חווית נופש נעימה ומהנה, שאפשר לתמרן בה כמעט בכל תקציב ובכל סגנון. חבל פיאמונטה נמצא בגדה המערבית של לאגו מאג'ורה לאורכה עיירות נופש שמזמינות את התיירים ליהנות מיופיין.


Booking.com


סטרזה Stresa נחשבת ליפה ויוקרתית שבהן, בגלל המיקום המנצח, מול שלושה איים קטנים שהם אטרקציה גדולה. המפורסם שבהם Isola Bella ארמון מפואר המהווה את משכן הקיץ של משפחת בורומאו. בני המשפחה חיים עם חלקים גדולים מאוספי האומנות והעתיקות שלהם בשישים חדרים פרטיים ושאר חלקי הארמון, בעיקר גניו המרהיבים, פתוחים לקהל הרחב. גולת הכותרת של הארמון היא הגנים בסגנון הבארוק שמקיפים אותו מדשאות וערוגות, עצים ושיחים.


משפחת בורומאו אחראית גם לאי הסמוך Isola Madre שגם בו גנים בוטניים עשירם ואי נוסף בבעלותה Rocca Borromeo מרוחק יותר, ועליו יש מבצר שבו נמצא מוזיאון צעצועים ובובות. בין שני האיים נמצא אי הדייגים שבו יש סמטאות קטנות ומפותלות. אל האיים אפשר לשוט מסטרזה בתחבורה ימית ציבורית או בסירות להשכרה.

סטרזה עצמה מציעה בתי קפה גלידריות, מזכרות, בגדים. הטיילת היפה של העיירה, רחבת ידיים, פורחת ועטורת ספסלים מציעה גם רכבל איתו אפשר לעלות לטיול רגלי בהרים. העיירה והאזור כולו, הם נקודת מוצא לטיולים רבים.

בתי מלון מומלצים באזור:


Du Parc Dipendenza שוכן בגנים רק 300 מטרים מאגם מג'ורה והליכה של 5 דקות מהעיר הישנה Stresa, עם כל בתי הקפה שלה, המסעדות והברים.
Du Parc Dipendenza הוא הנספח בדירוג 2 כוכבים למלון 3 כוכבים Du Parc Hotel שממוקם רק 20 מטרים משם, באותם הגנים, ומאפשר לך ליהנות מכל השירותים של המלון. בבניין הראשי של המלון תמצאו לאונג', בר, חדר טלוויזיה, בית מרזח, כמו גם נקודת אינטרנט חינם. כמו כן, תוכלו ליהנות מארוחת הבוקר שלך בחדר ארוחת בוקר במלון. החדרים ב-Dipendenza מודרניים ומאובזרים היטב, עם גישת WiFi בחינם.

הגנים של דו פארק מהנים למנוחה בקיץ. מכאן אפשר לצאת לטיולים באיי בורומאו (סירות יוצאות 300 מטרים משם), כמו גם לחקר Stresa והסביבה.



מלון דו פארק הוא וילה יפה משנות המאה ה -20 המוקדמות, עם גינות גדולות ירוקות. נמצא במיקום מעולה , מלון אלגנטי זה עם תפאורה נהדרת הינו ממוקם במרחק של רק 5 דקות הליכה מהמרכז ההיסטורי של סטרזה ( Stresa ).
תיהנו מאווירה המרגיעה שתמצאו במלון המקסים הזה. שבו בשמש בגנים השלווים של מלון דו פארק לפני הליכה אל אגם מג'ורה, הנמצא במרחק של רק 300 מטרים משם. חנויות, מסעדות ובתי קפה הינם כולם ממוקמים בקרבת מקום .


חללי הפנים במלון דו פארק הינם מעוטרים להפליא ולכמה חדרים יש נוף פנורמי יפה. תיהנו מכמה משקאות בבר, או הירגעו בטרקלין, בחדר הטלוויזיה או בבית המרזח. נקודת אינטרנט הינה זמינה כאן וגישה לאינטרנט אלחוטי הינה זמינה ללא תשלום. טיולים ברחבי האזור הינם קלים מן מלון דו פארק. התחנה נמצאת במרחק של 5 דקות הליכה משם, כמו גם המזח שממנו יוצאות סירות אל איי Borromean .








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה